L'Ajuntament de Tàrrega treballa en la implementació de tres nous programes d'atenció social a les persones.
Els serveis es desenvoluparan a la nova oficina d'atenció ciutadana dedicada específicament a recursos socials que el consistori posarà en marxa molt aviat al carrer de Sant Pelegrí, 76
Es tracta dels programes Suport Digital (que ofereix assessorament a l'hora de realitzar tràmits en les diferents administracions); Estalvi Energètic (que resoldrà dubtes per entendre, per exemple, la factura de la llum); i el Punt de Referència per a la Gent Gran (que donarà ajuda a aquest sector de població en el seu dia a dia).
Aquestes iniciatives s'adreçaran no només a les persones derivades des de serveis Socials sinó que s'obriran a tota la població en general
Tal i com ja s'informà, la capital de l'Urgell ha formalitzat un contracte d'arrendament d'un local ubicat a la cantonada dels carrers de Sant Pelegrí i Pau Ferran, al barri del Cor de Maria, per ubicar-hi la nova oficina de l'àrea social municipal.
Són unes instal·lacions de planta baixa que ocupen una superfície de 386 metres quadrats.
L'espai requereix una mínima inversió per ser habilitat com a lloc de treball ja que recentment fou usat per la Generalitat de Catalunya com a oficina del Departament d'Agricultura. En aquest sentit, el local compta amb una desena de despatxos i sales a més d'una àmplia zona de recepció amb taulell.
Les regidories que es traslladaran a la nova oficina són Acció Social Associativa i d'Intervenció, Habitatge, Igualtat i Salut
En aquest punt, els tècnics corresponents hi tindran el seu lloc de treball i atendran les persones usuàries de les diverses àrees esmentades.