L'empresa Ort Bell del Segrià llança un snack que combina la poma Golden amb xocolata
L'empresa familiar lleidatana Ort Bell ha llançat aquesta setmana al mercat un nou producte que es presenta amb el format snack i que combina la poma Golden amb tres tipus de xocolata. Segons ha explicat el seu creador, Josep Anton Ortíz, la idea del producte ha nascut per donar una oferta diferent a la brioixeria industrial i intentar aconseguir que els més petits però també els amants de la xocolata, la puguin menjar d'una forma saludable.
De moment, aquest nou producte batejat amb el nom de Roscó ha començat a comercialitzar-se per tot Catalunya a través de la cadena Bon Preu – Esclat però ja hi ha converses per distribuir-la per tot l'Estat mitjançant altres firmes.
Ja fa uns anys van destinar part del pressupost a buscar nous productes i camins diferents a la fruita i al 2012 van fer un pas més oferint als consumidors la fruita ja pelada
El resultat és un snack saludable que està fet a partir de 250 grams de poma Golden del calibre 80-85, però que després del procés de deshidratació es redueix a 50 grams i la resta fins arribar als 100 grams és xocolata
El producte té tres gammes diferents, la Milky, de xocolata amb llet i pensada pel públic infantil; la Dark 50% cacau, per als qui busquen un sabor suau de cacau; i la Dark 70%, per als qui busquen un sabor intens.
El preu sortida del Roscó és d'1,99 euros i es pot trobar a les neveres de verdures i hortalisses dels supermercats. El seu període de conservació en fresc és de 15 dies
Des de la patronal Afrucat, que ha acollit la presentació del producte, Manel Simón, ha destacat que malgrat el sector de la fruita passi per moments delicats això no vol dir que pugui continuar tirant endavant amb iniciatives pioneres i innovadores com aquesta per intentar captivar els consumidors. Simón ha recordat que el sector demana una reestructuració per poder virar cap al cultiu d'altres varietats productives. Així mateix ha insistit que el sector és molt competitiu i continuarà tirant endavant, no només amb el que ja es fa i que cal continuar fent perquè som els millors i s'ha demostrat amb la conquesta dels mercats, sinó que també amb projectes nous.