02.12.2021 |

Plusfresc evoluciona la seva botiga Sunka amb un innovador model de compra

Un dels trets diferenciadors d’aquesta botiga ha estat sempre l’Espai Sunka, destinat a l’organització d’activitats com tallers de cuina, showcookings i maridatges, entre altres iniciatives
Imatges de Sunka, el cor de Plusfresc @Territoriscat
Imatges de Sunka, el cor de Plusfresc @Territoriscat
Plusfresc evoluciona la seva botiga Sunka amb un innovador model de compra

Plusfresc ha presentat aquest dijous l'evolució del projecte de botiga Sunka que va arrencar l'any 2001, una iniciativa amb la qual la companyia va impulsar un nou model de compra enfocat a l'experiència del client. Després de dues dècades s'ha constatat l'eficàcia de la iniciativa a través de la satisfacció dels mateixos clients, cosa que ha permès desplegar una nova botiga pionera en el disseny d'interiorisme, la funcionalitat dels espais i la perfecta simbiosi entre espai de compra i lleure

Aquesta evolució del supermercat Sunka ha donat com a resultat un espai de 2.000 metres quadrats dotats d'innovació i tecnologia, així com a noves àrees de productes delimitades i senyalitzades en espais en els quals l'amplitud també és un dels fets diferenciadors del nou espai

Segons ha explicat el director general de Plusfresc, Francisco González “Volíem crear una proposta única i això ens va portar a visitar diverses ciutats europees, com Kiev, Florència, Colònia o Paris, per conèixer no només projectes del detall rellevants i punters des del punt de vista tecnològic sinó també estils arquitectònics i artístics que pensàvem que podrien contribuir a nodrir i configurar el nou Sunka”.

Sunka, en el carrer Bisbe Ruano 12 de Lleida, ha disposat nous espais de productes  i serveis específics diferencials configurats de manera responsable amb l’entorn – com a la resta dels seus establiments, no s’utilitzen bosses de plàstic, s’ha implementat tecnologia d’il·luminació LED i s’han instal·lat murals frigorífics amb portes de vidre -.

Directius de la companyia Plusfresc @TerritoriscatLa nova botiga constitueix a més un homenatge a les terres lleidatanes, amb records i referències constants al territori com a reivindicació de les arrels i els valors de Lleida.

La companyia aposta pel producte de proximitat, en una àmplia oferta de producte fresc, tant pel que fa a la fruita i la verdura com a la carn, a través de la nostra marca 100% criat a Lleida, i el peix, que comprem diàriament a les millors llotges dels ports més importants

 

El producte diferencial: clau del nou espai 

A les seccions habituals de frescos presents a la botiga, com són els espais de Fruita i verdura, Carnisseria - on s’hi ha afegit una cava de carn madurada -, Peixateria – una zona de 10 m² que compta amb forn gratuït i un nou aquari de marisc – i Fleca – amb pans especials acabats de fer i una màquina de tall -, s’hi afegeixen ara zones reservades a noves famílies de producte.  

En aquest sentit, al nou Sunka s’hi pot trobar el Racó del pernil – tallat a mà pel personal de l’establiment -, el Racó Gurmet – amb productes selectes com embotits, salmó fumat, tòfones o caviar -, la Formatgeria – amb més de 300 varietats de formatges locals, d’importació i artesanals -, la zona del granel – amb cereals, llegums, farines i fruits secs ecològics, entre d’altres -, el Taller de Fruita – on s’elaboraran receptes de fruita i verdura com sucs, smoothies, aigües infusionades, fruita tallada, amanides i verdures preparades per elaborar cremes i woks, entre altres propostes -, i l’Espai Eco-Bio – amb més de 400 productes diferents -.  

Imatges de Sunka, el cor de Plusfresc @Territoriscat (2)Sunka disposa també d’un Celler amb una àmplia selecció de vins, tant d’importació com de la terra. La companyia ha instal·lat en aquesta zona una tauleta a través de la qual els clients poden buscar productes, ampliar informació, demanar l’ajuda d’un assessor especialitzat i fins i tot localitzar el producte a la botiga a través d’un sistema d’il·luminació automàtic.

En seleccionar un determinat vi, la tauleta mostra l’espai on està situat i s’il·lumina la seva etiqueta electrònica per tal que el client pugui trobar-lo de forma fàcil i ràpida

Aposta de Plusfresc per l’omnicanalitat 

Més enllà del producte, Plusfresc ha volgut nodrir el nou Sunka de serveis enfocats a proporcionar al consumidor una atenció integral a través de la tecnologia i des d’un punt de vista totalment innovador.   

Un d’aquests serveis omnicanals és el PlusAjuda, un quiosc a través del qual els clients poden demanar ajuda sobre diferents temes i que està connectat a un sistema electrònic que avisa de forma immediata al personal de la botiga a través dels Rellotge intel·ligent que porten tots els empleats.

El nou Sunka ofereix també la possibilitat de fer les compres a l’establiment des del mòbil a través de l’App Plusfresc.Tecnologia amb dues funcionalitats: seleccionant els productes amb el mòbil i col·locant-los en bosses dins el carro, de tal manera que en finalitzar el recorregut el client passa per una caixa especial que llegeix les compres de forma automàtica, o escollint els productes amb els dispositius electrònics sense agafar-los. En aquest cas, és l'establiment qui els prepara i els fa arribar al domicili. 

A tot això s’hi afegeix la instal·lació de caixes d’autoescanning, l’ús d’etiquetes electròniques a tota la botiga per a la identificació dels productes i l’establiment d’un torn digital a les seccions que calcula el temps d’espera amb l’objectiu de millorar l’atenció.

El nou Sunka ha incorporat  una zona d’Atenció al client des de la qual volem ajudar-lo i assessorar-lo en tot el que pugui necessitar 

Imatges de Sunka, el cor de Plusfresc @Territoriscat (3)

Centre cultural i gastronòmic 

Un dels trets diferenciadors d’aquesta botiga ha estat sempre l’Espai Sunka, destinat a l’organització d’activitats com tallers de cuina, showcookings i maridatges, entre altres iniciatives. Aquesta zona es divideix en tres espais: una cuina i dues sales multifuncionals totalment equipades per fer reunions tant d’empresa com particulars.  

La botiga compta també amb l’Àgora, un espai cultural i social especialment pensat per a la realització d’iniciatives com presentacions, xerrades o lectures de poemes, o simplement per seure a descansar i gaudir de la lectura. A més, en línia amb el seu compromís amb la difusió de la cultura, el nou Sunka compta amb un racó dedicat a l’intercanvi de llibres.  

Plusfresc evoluciona la seva botiga Sunka amb un innovador model de compra
comentaris