Del 9 de setembre al 9 d'octubre

Torna la VI edició de la Ruta de la Tapa de Lleida

Com a novetat, s'afegeixen a la campanya una dotzena de comerços lleidatans on es poden bescanviar alguns dels premis
Presentació de la nova Ruta de la Tapa de Lleida. Fotografia: Marc Sirera.
photo_camera Presentació de la nova Ruta de la Tapa de Lleida. Fotografia: Marc Sirera.

Aquest setembre torna a Lleida una de les seves cites gastronòmiques estrella, la Ruta de la Tapa, una trobada que tindrà lloc per sisena ocasió i que posa en valor la gastronomia lleidatana i els comerços locals.

La VI edició de la Ruta de la Tapa es recupera després de dos anys sense celebrar-se arran de la pandèmia i que forma part de la campanya 'Ciudades Magníficas 2022' de Cervezas San Miguel

Aquesta cita tindrà lloc del 9 de setembre al 9 d'octubre i comptarà amb el suport d'un total de 45 establiments d'hostaleria i 12 comerços i espais emblemàtics de la capital de Ponent, que volen convidar a redescobrir l'hostaleria i els comerços lleidatans compartint experiències amb els comensals.

Amb aquesta finalitat, cada local ha dissenyat una tapa per a l'ocasió amb la col·laboració d'un assessor gastronòmic i un jurat especialitzat serà l'encarregat d'escollir la Millor Tapa 2022. La proposta guanyadora s'emportarà 1.000 euros, la situada en segona posició, 500 euros i també hi haurà un tercer premi de 500 euros per a la tapa que guanyi per votació popular.

Els consumidors més grans de 18 anys podran valorar les tapes que es presenten a concurs, puntuant-les de l'1 al 5. Els hostalers, a més, també rebran un diploma acreditatiu per haver participat.

La VI Ruta de la Tapa està organitzada per la Federació d'Hostaleria de Lleida amb la col·laboració de l'Ajuntament de Lleida, Turisme de Lleida, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) i Cervezas San Miguel

Aquesta campanya s'inicia als bars i restaurants on en consumir una Magna de San Miguel i on es poden guanyar diferents premis, que es podran bescanviar a La Sabateria, Dàlia, La Fatal, Caviar outfits, Som d'Art, Biopompas, Floristeria Art Floral, La Irreductible, Plata de Palo, Art Fang, Kruïlla i Lluís Perruquers.
 
Amb cada oferta de tapa + San Miguel, el consumidor obtindrà un codi al coll de la seva cervesa Magna, que haurà d'introduir al lloc web Ciudades Magníficas i sabrà al moment si ha estat guanyador d'aquests premis de 50 euros per bescanviar en un dels comerços adherits a la promoció i de 30 euros per gastar als bars que s'han sumat a la iniciativa.

A la presentació de la ruta gastronòmica, que ha tingut lloc avui a l'Espai Cerveser de Mahou San Miguel a Lleida, hi han estat presents els xefs Joel Castanyé (La Boscana) i Sergio Torres (Cocina Hermanos Torres) i l'assessor gastronòmic, el xef Juan Pozuelo,  que els ha ajudat a elaborar les tapes

Comentaris