02.06.2020 |
Territoris.cat

L'EMOTIU VÍDEO DE LA CAMPANYA COMPTA AMB UNES IMATGES MOLT ESPECIALS I BUSCA QUE NO ES REPETEIXI LA HISTÒRIA

Circuit Urgellenc busca la solidaritat per evitar (de nou) tancar les seves sales

El reconegut actor Miquel Sitjar ha protagonitzat el primer vídeo de suport a la iniciativa I LOVE CINE DE POBLE i ha fet una crida a mobilitzar-se i participar en la campanya solidària
Circuit Urgellenc busca la solidaritat per evitar (de nou) tancar les seves sales

L’empresa exhibidora de cinema lleidatana Circuit Urgellenc ha iniciat aquest dilluns 6 d’abril la campanya solidària I love cine de poble, amb la qual vol activar la compra d’entrades anticipades amb grans descomptes en format paquet durant el període de confinament.

L'objectiu és evitar, a tota costa, haver d'arribar a tancar les seves 33 sales de cinema i poder salvaguardar la seva plantilla de 60 treballadors en el marc de la crisi del coronavirus

Miquel Sitjar protagonitza el primer vídeo de suport a l'iniciativa 'I LOVE CINE DE POBLE'

En plena crisi sanitària del coronavirus, que ha provocat el tancament d’equipaments culturals com els cinemes, el Circuit Urgellenc posa la venda paquets de 10 i 20 entrades fins al mes de juliol a un preu de 53 i 100 euros, respectivament

La iniciativa es basa en el projecte I love NY, impulsat pel dissenyador americà Milton Glaser a partir de mitjans dels anys 70. A més, en les sis poblacions amb cinemes que es mantenen gràcies als socis (Agramunt, Bellpuig, Mequinensa, Montblanc, Tamarit i Sariñena) es posa a la venda un carnet d’abonament per 60 €, vàlid fins al 31 de desembre de 2020 i que permetrà a l’usuari anar a veure totes les pel·lícules programades durant els pròxims sis mesos.

La campanya l'han suportat cares conegudes del món del cinema com Sergi López, Isona Passola, Andrea Trepat, Miquel Sitjar, Marta Romero, Gaizka Urresti, Belén Funés,  Marçal Cebrián, Sergi Moreno, Tono Folguera, Maria Rodrigues Soto, David Verdaguer o Biel Rossell

El Circuit Urgellenc ha tancat un acord amb la plataforma online Eventum.365 per comercialitzar les entrades. Els clients, que les adquiriran per bescanviar-les quan finalitzi el confinament, podran accedir a la promoció a través de les xarxes socials Facebook i Instagram de la companyia o bé directament entrant a la pàgina web www.circusa.com.

 

 

Suport de personatges coneguts

Per dinamitzar la iniciativa solidària i fomentar la conscienciació, Circuit Urgellenc ha demanat ajuda a cares conegudes del món del cinema com Sergi López, Isona Passola, Andrea Trepat, Miquel Sitjar, Marta Romero, Gaizka Urresti, Belén Funés,  Marçal Cebrián, Sergi Moreno, Tono Folguera, Maria Rodrigues Soto, David Verdaguer o Biel Rossell. Aquests personatges, juntament amb els que s’hi van sumant cada dia que passa, enregistraran un vídeo curt des del confinament de casa seva, en el qual demanaran el suport dels amics i clients habituals dels cinemes per salvar les seves sales de poble.

El responsable de Producció de Mitjans Audiovisuals del Circuit Urgellenc, Ramon Bochaca, explica que la proposta sorgeix com una fórmula per buscar una sortida aquest període de dos o tres mesos, en els quals no podem fer cinema a les 33 sales que gestionem

Circuit Urgellenc recorda que la crisi sanitària global generarà problemes a moltes persones, treballadors i empreses. Segons comenta Bochaca, tots els sectors de la població es veuran afectats, particularment el món de la cultura, que depèn absolutament que els usuaris acudeixin als teatres, als circs, a les sales de cinema per a poder subsistir.

Paral·lelament, en el món del cinema, el problema s’agreuja, ja que des de fa uns anys el públic ha anat disminuint, sobretot en els pobles petits de Lleida i l’Aragó, on la densitat de població és molt baixa i la mobilitat entre els pobles és complicada.

Ramon Bochaca, responsable de Producció de Mitjans Audiovisuals del Circuit Urgellenc, treballant des de casa des del confinament en la campanya 'I LOVE CINE DE POBLE' - Circuït Urgellenc



Campanya paral·lela per fer arribar el cinema a les entitats socials

De manera paral·lela, Circuit Urgellenc ha engegat una campanya decrowdfunding en l’àmbit estatal en la qual ofereix al públic la possibilitat de comprar entrades solidàries que aniran destinades a entitats benèfiques. La campanya de micromecenatge a través de la plataforma www.goteo.com, que es va iniciar ahir ha tingut un gran èxit, recaptant més de 1.300 euros en 24 hores i assolint gairebé el 20% dels fons necessaris en un sol dia. La venda d'entrades a través dels abonaments estarà disponible a partir del pròxim dilluns 6 d’abril a les plataformes de Circuit Urgellenc.

Algunes de les  entitats que es beneficiaran d’aquesta iniciativa seran l’Associació Estel de Balaguer, l’Associació Aprodisca de Montblanc, l’Associació Amisol de Solsona, l’Associació Crisàlida de Camporrells i l’Associació Alba de Tàrrega o de Tremp

Circuit Urgellenc busca la solidaritat per evitar (de nou) tancar les seves sales
comentaris