AMIC tanca el període d'inscripció de la 1a edició del concurs de creació de contingut en català amb 600 inscrits

El concurs AMIC-Directes amb 56 propostes de píndoles en català premiarà els tres millors directes de cada categoria i el docent més involucrat en el concurs
Concurs de creació de contingut en català AMIC-Directes amb la participació de l'alumnat de l'INS Cendrassos ©AMIC
photo_camera Concurs de creació de contingut en català AMIC-Directes amb la participació de l'alumnat de l'INS Cendrassos ©AMIC

La 1a edició del concurs de creació de contingut en català AMIC-Directes ja està en marxa i ha tancat el seu període d'inscripció amb 600 inscrits joves i 56 propostes d'streaming en català. Durant els pròxims dies, l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) valorarà les propostes i entregarà els premis corresponents a cada categoria per tal de potenciar el català a les plataformes. 

Els directes que s'han presentat han abordat les festes de Nadal, les modes, la salut mental, el Mundial de Qatar, els videojocs, les competicions professionals de diversos esports electrònics o les Xarxes Socials, entre d'altres

En el marc d'aquesta fase de preselecció del concurs, nou influencers com la Laia Gufolove, Norman López, Gal·la Martí i Elia Periwinkle, entre altres noms, han acompanyat a l'alumnat en l'elaboració d'aquestes píndoles en català i en directe. 

AMIC-Directes és el primer concurs de creació de continguts en català que adopta una mirada transversal i anima als joves a formar-se en les noves plataformes digitals i a involucrar el català com a llengua de difusió

Alguns dels directes ja s'han publicat a la pàgina web de l'AMIC i ara, el jurat haurà de decidir quins dels 56 directes són els guanyadors. Per tant, entregarà tres premis per cadascuna de les categories del concurs i un més al docent més involucrat en el certamen. Els premis seran d'un valor monetari a bescanviar per material escolar i audiovisual en els establiments indicats per l'AMIC.
 

AMIC i el seu "compromís amb l'educació"

L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, representa a més de cinc-centes publicacions en paper i mitjans digitals fortament arrelades arreu del nostre àmbit territorial, que conjuntament arriben a una tirada en premsa d'1.200.000 exemplars, mentre que en digital superen els 14.000.000 d'usuaris únics mensuals. L'associació vol donar continuïtat i potenciar aquesta nova iniciativa perquè els joves aprenguin a crear en català i amb la voluntat de promoure la creació en les noves plataformes digitals, perquè forma part del seu compromís amb l'educació, la joventut i la creació. 

comentaris