L'humor és crucial per poder superar moments fortament dolorosos com pot ser el transcurs d'una malaltia o un pronòstic inesperat. Per això, el grup professional Pallapupas en col·laboració amb la cadena de supermercats Condis llença la nova campanya solidària 'La ceba que fa riure'.
Els pròxims 4 i 5 de novembre es donarà el tret de sortida a aquesta novícia per tal de poder recaptar fons i poder seguir amb la tasca d'il·luminar els hospitals de somriures. Es posaran a la venda més de 66.000 malles de cebes solidàries a un preu simbòlic d'1,5 euros a tots els Condis de Catalunya, els quals comptaran amb el suport de 200 persones voluntàries que s'ocuparan de difondre la tasca dels Pallapupes a l'hospital.
Els Pallapupas és una entitat sense ànim de lucre de més de vint anys d'experiència integrada per actrius i actors especialitzats amb el món del clown i la salut que es dedica a transportar l'humor arreu dels hospitals de Catalunya. Actualment, ofereix el seu servei a un total de 14 hospitals catalans i a més de 59.755 persones hospitalitzades
La recaptació final d'aquesta campanya es destinarà íntegrament als Pallapupas, per tal de contribuïr a que l'organització pugui seguir amb la seva tasca tan necessària als hospitals. "Quantes més persones recolzem una causa, més possibilitats reals tenim d'aconseguir-la. Fa 20 anys, era impensable que pallassos professionals treballessin a un quiròfan. Avui és una realitat. Els Pallapupas som activadors d'un recurs terapèutic molt fort, reafirmem que la salut és molt més que l'absència de la malaltia i que riure té el poder de curar. Amb l'ajuda de la societat, podem ser un estàndard al sistema de salut, essencials en un sistema sanitari centrat en la cura i el benestar emocional de les persones", explica la fundadora de l'entitat, Angie Rosales.
Per tal de difondre la campanya, l'entitat ha animat als participants a fer-se una foto amb la malla de cebes comprada i penjar-la a les xarxes socials, durant la setmana del 31 d'octubre etiquetant els Pallapupas.