21.10.2019 |
Territoris.cat

Plusfresc se suma a la lluita contra el càncer de mama

Vuit supermercats de Lleida i Mollerussa comercialitzaran fins al 7 de gener els productes Mamapop, amb la col·laboració de Torrons Alemany i vins Mas Blanc i Jové

La cadena lleidatana s'afegeix a la campanya per segon any consecutiu
La cadena lleidatana s'afegeix a la campanya per segon any consecutiu
Plusfresc se suma a la lluita contra el càncer de mama

La cadena de supermercats lleidatana Plusfresc s’ha tornat a sumar per segon any al Mamapop, una iniciativa solidària impulsada per El Drac Màgic que té com a finalitat sensibilitzar i mobilitzar la societat en vers el càncer de mama a través de la música.

Així, des d’ara i fins al pròxim 7 de gener, vuit establiments de la firma a Lleida i Mollerussa comercialitzaran els productes Mamapop, cedits per Torrons Alemanys i vins de Mas Blanc i Jové.

Els beneficis es destinaran a un projecte d’investigació impulsat per l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida

La recaptació aconseguida a través de la venda d’aquests productes es destinarà a la recerca contra el càncer de mama de la varietat HER2 que s’està duent a terme a l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB) de Lleida.

La cadena de supermercats ja va col·laborar l’any passat en aquesta campanya, una iniciativa per la qual Plusfresc va recollir 2.000 euros, que va cedir a aquest mateix projecte d’investigació sobre el càncer de mama.

Comentarios