El Club dels Mecenes 2015 de FiraTàrrega estarà format enguany per un total de 15 empreses, xifra que, segons els organitzadors "certifica la bona salut d’aquesta iniciativa" nascuda fa tretze anys com a plataforma de mecenatge per tal que les empreses del territori s'uneixin al projecte cultural targarí i hi donin suport des del territori.
Ahir dimecres es va presentar oficialment el Club dels Mecenes a l’Espai d’Art Mayoral de Verdú on hi ha l’exposició permanent Miró a Taula, amb la presència de la presidenta del Consell d’Administració de FiraTàrrega, Rosa Maria Perelló, les empreses que formen part del Club i diversos representants institucionals del territori. A la trobada hi va assistir també la vicepresidenta primera del CoNCA, Gemma Sendra, qui va presentar l'estudi Decàleg per al Foment del Mecenatge i el Patrocini Cultural.
Els integrants obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web
Enguany les empreses implicades amb FiraTàrrega són Banc Sabadell, Foment Targarí, Diari Segre, ALSA, Consorci Per a la Gestió dels Residus Urbans de L’Urgell, Borges, Semat Comunicacions, Red Vip’s, Sucesores de Falip Navarro, Sorea, Distribuidora Germans Bosch, Tallers Celestí Farré, 9 MAG, Manufacturas Vall Benaiges i Auto Nayox.
La raó d’aquest Club, segons els organitzadors, és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d’entrades d’espectacles de la Fira a un preu especial de col·laboració, mentre que la Fira, per la seva banda, ofereix a les empreses una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web.