24.09.2021 |
Territoris.cat

La Diputació engega la campanya 'T'ho portem a casa' per fomentar el consum de proximitat

El web i l'app permeten que la ciutadania localitzi els productes i n'obtingui informació acurada, i que els productors tinguin una plataforma que els doni a conèixer i els posicioni en el mercat
Productes de l'obrador Mos de Tros de Vallverd
Productes de l'obrador Mos de Tros de Vallverd
La Diputació engega la campanya 'T'ho portem a casa' per fomentar el consum de proximitat

El Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida ha posat en marxa la campanya T'ho portem a casa, amb l'objectiu de facilitar l'arribada de productes de proximitat i de temporada a les persones que ho demanin, coincidint amb el confinament decretat arran de l'emergència sanitària pel coronavirus.

Cerveses de Ponent de Seró un dels productors que es poden trobar en elwebEl web i l'app Aliments del territori i tu han habilitat un nou apartat, que inclou pagesos i productors locals de les comarques de Lleida. D'aquesta manera, T'ho portem a casa facilita que 48 productors de la xarxa ofereixin la possibilitat que els consumidors contactin amb ells perquè els enviïn les comandes directament als domicilis.

S'hi poden trobar des de carns, cereals, cervesa artesana, conserves, derivats làctics, embotits, formatges, fruita de llavor, fruita seca, herbes aromàtiques, llets, llegums, mel, melmelades, oli, olives, patés, plats cuinats, productes de fleca, productes ecològics, vinagre o vins, entre altres productes

La xarxa, impulsada per la Diputació de Lleida, aplega empreses del sector agroalimentari de les terres de Lleida, l'Alt Pirineu i l'Aran i està basada en la qualitat i varietat dels productes existents. El web i l'app permeten que la ciutadania localitzi els productes i n'obtingui informació acurada, i que els productors tinguin una plataforma que els doni a conèixer i els posicioni en el mercat.

A la formatgeria Vilavella de Basturs preparen comandes

La Diputació engega la campanya 'T'ho portem a casa' per fomentar el consum de proximitat
comentaris