Plusfresc habilita un servei especial per a les persones majors de 65 anys

Nou Plusfrèsc a Mollerussa
photo_camera Nou Plusfrèsc a Mollerussa

Plusfresc, ha posat en marxa un servei telefònic especial per a que els majors de 65 anys, considerats població de risc, puguin fer les seves comandes per telèfon i rebre-les l’endemà.  

Amb l’objectiu d’ajudar i assegurar que aquelles persones amb més risc puguin rebre les seves comandes quan ho necessiten sense que hagin de sortir al carrer hem decidit impulsar aquesta iniciativa, que seguirà uns canals diferents a l’hora de fer les comandes

Plusfresc ha incorporat cinc persones que són les encarregades d’atendre el telèfon i agafar les peticions dels clients, que després distribueixen a diversos establiments de la companyia per tal de preparar les comandes.

El servei especial, funciona de dilluns a divendres entre les 9h i les 19h, està reservat a aquelles persones que disposin de targeta client des d’abans de l’1 d’abril d’aquest any i en aquests moments està disponible a Lleida ciutat i a Alpicat. Per poder accedir-hi, s’ha de fer una compra mínima de 35 euros i s’ha de pagar amb targeta de crèdit. El telèfon habilitat és el 973 21 60 02. 

Web de Plusfresc

Mesures de seguretat a totes les botigues 

Des que el passat divendres 13 de març  Plusfresc ha impulsat diverses mesures a tots els seus establiments per tal de protegir la salut de tots els seus empleats i clients. En aquest sentit, la companyia va augmentar la higiene i desinfecció de totes les botigues, així com dels elements de contacte (teclat, pantalles, bolígrafs de signatura, carros de la compra...). A més, es va dotar a totes les persones que treballen atenent al públic d’elements de protecció individual, com mascaretes, guants, gel desinfectant i ulleres de protecció, es van instal·lar mampares de metacrilat a totes les caixes, es van suprimir les devolucions i s’està promovent en la mesura del possible la rotació de tasques per a que la plantilla no estigui més d’una hora i mitja en un mateix lloc de feina. 

Mesures per a clients 

Pel que fa als seus clients, Plusfresc va limitar el número de persones que tenen accés als seus establiments i es dona preferència a la gent gran tant a l’entrada, com per efectuar la seva compra en les seccions de carn i peix com en el moment de cobrament a la caixa.  

A més, la companyia va instal·lar una senyalització especial per ajudar a mantenir la distància mínima de seguretat – 2 metres –, recorda periòdicament a través de la seva instal·lació de megafonia les normes de seguretat i proporciona guants per la compra i l’ús de cistelles i carros.

Comentaris