23.10.2019 |
Territoris.cat

La capital de les garrigues va recaptar 2.252 euros amb la venda de 414 entrades a les activitats

Part de l'organització del festival Pro Marató de les Borges Banques
Part de l'organització del festival Pro Marató de les Borges Banques
La capital de les garrigues va recaptar 2.252 euros amb la venda de 414 entrades a les activitats

Les Borges Blanques va viure aquest dissabte, 15 de desembre, una nova jornada solidària amb l’organització d’un festival al Pavelló de l’Oli per la Marató de TV3, dedicada a la investigació del càncer. En concret, es van recaptar 2.252 euros amb la venda de 414 entrades i es van realitzar 52 serveis de perruqueria.

Cal recordar que, enguany, com a novetat, un equip de perruquers es van desplaçar al mateix Pavelló de l’Oli per tallar els cabells i pentinar per 5 euros, el quals es van destinar íntegrament a la causa. A més a més, es van organitzar 75 berenars a 2 euros cadascun i es van celebrar desenes de sortejos de les associacions i comerços del municipi.

Durant la festa hi va haver, per segon any consecutiu, una desfilada de moda a càrrec de Confeccions Pijuan; Cloché; Judith moda i complements; i Lorette Group

Aquest és un dels més d’una desena d’actes que s’han organitzat a la capital de les Garrigues i que, sumats, augmentaran la xifra de recaptació per aconseguir fons per la investigació contra el càncer dins de la Marató de TV3. Les iniciatives van començar el dijous 6 de desembre amb una jornada de portes obertes al campanar i acabaran el dia 30 de desembre amb un concert de Cap d’Any on hi haurà una bústia Pro Marató.

Comentarios