El Consell Comarcal de les Garrigues forma als propietaris d'allotjaments de la comarca

El Consell Comarcal de les Garrigues ha impulsat la iniciativa amb la voluntat que els propietaris d'allotjaments de la comarca coneguesin les tendències de futur i innovació en el sector turístic; creació de productes turístics i experiències col·laboratives; l’estratègia i models de negoci innovador i col·laboratiu, i la comunicació i comercialització de l’oferta turística del territori

Visita a la  Vinya dels Artistes del celler Mas Blanch i Jové a la Pobla de Cérvoles
photo_camera Visita a la Vinya dels Artistes del celler Mas Blanch i Jové a la Pobla de Cérvoles

Els responsables de vint-i-cinc d'establiments de les Garrigues han participat durant tres mesos en el curs Eines formatives i de suport als allotjaments de la comarca, una iniciativa del Consell Comarcal que ha comptat amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.

Visita a Mas de Melons a Castelldans 1El dia 29 de juny, els participants en el curs van dur a terme la primera de les visites programades a la Vinya dels Artistes del celler Mas Blanch i Jové a la Pobla de Cérvoles i el Castell de la Floresta. L'activitat va continuar el 2 de juliol amb la visita a l'espai natural de Mas de Melons a Castelldans i l'Univers Marta Pruna – Camí dels 7 Sentits a Cervià de les Garrigues.

El calendari es completarà el dilluns 6 de juliol amb un recorregut per Bovera per conèixer el projecte de desenvolupament agroalimentari sostenible que l'Associació Trenca té a la localitat garriguenca i visitaran el Centre de la Cultura de l'Oli de Catalunya i el Museu de l'Oli a la Granadella.

Visita a Univers Marta Pruna - Camí dels 7 Sentits a Cervià de les GarriguesEl Consell Comarcal de les Garrigues ha impulsat la iniciativa amb la voluntat que els propietaris d'allotjaments de la comarca coneguessin les tendències de futur i innovació en el sector turístic; creació de productes turístics i experiències col·laboratives; l'estratègia i models de negoci innovador i col·laboratiu, i la comunicació i comercialització de l'oferta turística del territori. La formació es completava amb l'estudi i assessorament dels mateixos establiments participants, per aconseguir incrementar la seva competitivitat.

Comentaris