11.12.2018 |
Territoris.cat

Penelles unirà l'art amb la gastronomia i els productes del territori amb el Maridatge Atípic

Penelles aposta per un format més gran per tal d’unir destins entre “l’street art del poble i la gastronomia de proximitat.
Penelles aposta per un format més gran per tal d’unir destins entre “l’street art del poble i la gastronomia de proximitat.
Penelles unirà l'art amb la gastronomia i els productes del territori amb el Maridatge Atípic

El Maridatge Atípic by Red Flavors és una activitat gastronòmica que pretén unir art (pintura, escultura, moda, fotografia, murals, etc.) i gastronomia (productes de proximitat de productors locals), dos elements  clau per tal de donar a conèixer el territori tant en el vessant del patrimoni cultural/artístic com en el gastronòmic/turístic, tal com ha explicat Gemma Capell, directora de Red Flavors, que ha destacat com a objectiu, el potenciar “l’autoestima” del territori lleidatà. 

Per la seva part, Eloi Bergós ha explicat que tot el projecte de Penelles al voltant dels murals “va començar gairebé per casualitat, volent pintar unes parets”, i vam descobrir que tot plegat podia donar “un valor afegit al nostre poble”, que “ha cregut” en un projecte que ara s’articula en diferents activitats durant tot l’any.

Una de les activitats és aquesta jornada que oferirà, edissabte 28 de juliol de 20 a 22 hores, murals d’artistes de tot el món a les façanes del poble maridats amb productes de proximitat, per acabar amb un fi de festa amb la música de Ponent Roots a l’Espai GarGar. Una jornada que, com ha precisat Eloi Bergós, és “una mena d’assaig de quelcom més gran” i que encara han de definir.

En el cas de Penelles, s’aposta per un format més gran per tal d’unir destins entre “l’street art del poble i la gastronomia/productes/serveis de proximitat del territori” en una “edició prototipus”, com ha explicat Gemma Capell. Així, cada productor/participant convidat (tretze en total), ha escollit un mural de la vila amb el qual se sent identificat, i serà al voltant d’ell on el seu producte disposarà d’una zona de degustació i #Marketplace. Els tretze productors participants seran Raig d’Arbeca, Can Senzill, Lo Perot, Castell del Remei, Elixirs de Ponent, 2007, Carns Sargaire, A Gust, Pa d’Abans, C. Tres Cadires, Formatges L’Oliva, Apícola Bee Happy i Vinagres Badia.

Al punt d’informació es facilitarà el lloguer de copes (tot i que es poden portar de casa), un mapa amb la ubicació dels murals i productors participants a l’activitat i la venda in situ de tiquets degustació a un preu d’1 euro.

Comentarios
Entrando en la página solicitadaSaltar publicidad