La Policia Local de Mollerussa estrena un vehicle híbrid

vehicle policial
photo_camera La Policia Local ha estrenat aquest matí un nou vehicle policial, un cotxe híbrid Toyota Prius.

La Policia Local ha estrenat aquest matí un nou vehicle policial. Es tracta d’un cotxe híbrid Toyota Prius, el qual ha estat adaptat per desenvolupar les funcions necessàries per dur a terme les tasques de seguretat. La presentació, que s’ha fet a la plaça de davant del Teatre L’Amistat que properament es convertirà en la de l’1 d’octubre, ha comptat amb la presència de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona; el regidor de Seguretat Ciutadana, Joan Ramon Domingo, i l’inspector del cos, Joan Martínez, així com dos caporals i un agent.

Solsona ha destacat el fet de que es tracta del primer vehicle híbrid municipal amb la voluntat de contribuir a fer una ciutat més “verda” tal i com ja es va acordar en Ple. Aquest vehicle, que ha estat finançat a través d’un leasing amb el Banc de Sabadell per un import total de 37.000 euros dels quals 14.000 han estat per a la seva adaptació policial, completa la flota de vehicles policials formada per uns altres tres cotxes i dues motos.