La Trobada sobre Transformació Digital a Lleida, organitzada per Xtrategics ha reunit més d'un centenar d'empresaris

Participants en la Trobada sobre Transformació Digital a Lleida
photo_camera Participants en la Trobada sobre Transformació Digital a Lleida

El catedràtic a la Universitat Pompeu Fabra, i president d’ACCID, Oriol Amat ha assegurat que és un bon any per a les empreses i que hi ha bones perspectives, una afirmació que ha dut a terme com a conclusió de la xerrada Claus de les empreses que creixen en entorns complexos, que ha impartit en el decurs de la Trobada Empresarial sobre Transformació Digitat que ha tingut lloc aquest divendres al Palau d'Anglesola.

Jordi Martinez inaugura la TrobadaLa trobada l'organitza la consultoria tecnològica Xtrategics amb la col·laboració de Fira de Mollerussa, ha estat conduïda per Pedro Llamas i ha reunit més d'un centenar d'empresaris de diferents sectors de la demarcació de Lleida.

La primera de les intervencions l'ha dut a terme Jordi Martínez, soci de Xtrategics Google Partner, amb la conferència 21 dies venent per Internet, en la que ha abordat la Transformació Digital enfocada a l’e-commerce, on les empreses s’han d’adaptar als nous processos, a les noves tecnologies i lògiques del mercat per arribar a noves oportunitats de negoci i millorar la seva eficàcia. Martínez ha parlat de la salut del comerç online, que compta amb un 20% més de vendes per Internet a Espanya en els darrers anys, amb un volum de negoci a l’alça. Mitjançant casos pràctics, Martínez ha donat algunes claus per saber si un negoci està preparat per fer el salt a la venda per Internet o si s’ho ha de replantejar.

Imatge dels res`ponsables de l'organització i els ponents de Trobada sobre Transformació Digital a LleidaTambé hi ha participat com a ponent el tertulià de RAC1 i escriptor de La Vanguardia, Josep Maria Ganyet, qui ha donat algunes per claus sobre Com triomfar en la 4a revolució industrial, fent un repàs de les diferents revolucions industrials que han tingut lloc a la història fins a arribar a aquesta 4a revolució que, segons ha explicat Ganyet, està marcada per l’acceleració del canvi, on s’amplifica l’abast d’allò que passa i que, de forma sistèmica, afecta a la resta d’àmbits.

Dionís Guzmán, director a ISDI i coordinador de Mobile Marketing Association (MMA), ha versat la seva xerrada sobre El màrqueting mòbil, la revolució digital més important des de l’arribada d’Internet; mentre la Cap de Comunicació i responsable de xarxes socials dels Mossos d’Esquadra, Patricia Raja, ha explicat el tractament de la Comunicació de crisi a través de les xarxes socials, posant com exemple la informació oficial facilitada respecte als atemptats de Barcelona i Cambrils del passat mes d’agost.

  

Comentaris