04.04.2020 |
Territoris.cat

El Pla d'Urgell inicia accions per millorar el posicionament com a destí turístic

La campanya compagina, natura, cultura i gastronomia, amb espais naturals i equipaments culturals, amb una oferta conjunta, que també promocionarà els productors locals de la comarca.

Representants del sector turístic del Pla d'Urgell presenten les accions de la campanya.
Representants del sector turístic del Pla d'Urgell presenten les accions de la campanya.
El Pla d'Urgell inicia accions per millorar el posicionament com a destí turístic

Els agents públics i privats del Pla d'Urgell inicien una campanya conjunta amb l'objectiu de millorar el posicionament com a destí turístic de la comarca. Una acció, que ha partit de les visites guiades a l'Estany d'Ivars i Vila-sana i l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell, es complementarà amb una oferta de tastos, maridatges i pícnics, amb productes elaborats artesanalment a la comarca.

Per donar força i millorar la difusió de l'oferta turística, s'han imprès mapes amb informació turística de la comarca, editats en català, castellà, anglès i francès, així com una guia de tots els establiments que formen part de l'Associació de Turisme del Pla d'Urgell -allotjaments rurals, activitats de lleure, artesania, restauració-. La documentació es completa amb una detallada guia dels elaboradors de productes locals que s'ha editat des del Projecte Gustum.

El sector elaborador de la comarca disposarà de tres punts de venda dels productes, en l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell, en el Punt d'Informació de Cal Sinén i a la botiga La Boira Km 0 del Palau d'Anglesola.

L'oferta que ja estarà a disposició del públic a partir d'aquest cap de setmana, i es podrà reservar la visita guiada amb el tast o maridatge, que duran a terme els mateixos elaboradors en el cas de grups, o els tècnics en el cas de visites familiars o particulars. També s'incorpora una oferta de pícnics, que consistirà en la visita guiada i una cistella de productes locals per a dues persones. En aquesta iniciativa es contempla una informació perquè els visitants puguin menjar el pícnic en un lloc pintoresc de la comarca.

Cal destacar que els 35 membres de l'Associació de Turisme del Pla d'Urgell han elaborat una ceràmica amb el seu logotip que col·locaran en els establiments per tal que es pugin distingir. Per la seva banda l'àrea de turisme del Consell Comarcal ha reeditat els mapes turístics amb informació actualitzada i en quatre llengües.

Comentarios