Guissona obre un canal de Whatsapp per comunicar-se amb els vilatans

whatsapp mòbil aplicació tecnologia app  - Adem AY (Unsplash)
photo_camera Aquesta nova proposta ja està a l'abast dels veïns que disposin de mòbil i internet - Foto: Adem AY (Unsplash)

Des d'aquest mes de març, els guissonencs tenen una nova manera de relacionar-se amb l'Ajuntament, de forma ràpida i directa. L'equip de govern de l'Ajuntament de Guissona vol fomentar els entorns de transparència i comunicació amb els seus veïns i veïnes, i ara ha apostat per un nou canal municipal que permet la comunicació bidireccional a través de WhatsApp. Aquesta nova proposta ja està a l'abast de tots els veïns i veïnes que disposin de mòbil amb aquesta aplicació i amb accés a Internet.

Per connectar-s'hi, cal accedir al número +34 644 08 50 52 a través de l'aplicació de WhatsApp i escriure la paraula “Hola”. A partir d'aquest moment, un assistent virtual facilitarà les instruccions per fer ús del servei:  l'elecció de l'idioma (hi ha l'opció de fer-ho en català i castellà) i el missatge sobre la normativa de protecció de dades per a seguir utilitzant el canal.

A més d'un servei directe de relació amb la ciutadania, aquest canal també permet a l'Ajuntament fer difusió de manera ràpida i eficient de missatges d'alerta i informació d'interès general per a tothom

Un cop realitzada l'alta, ja es podrà accedir al menú principal, en què s'ofereix la possibilitat de consultar la informació municipal d'interès general, contactar directament amb l'alcalde, obtenir informació sobre la Covid-19 o bé notificar una incidència, deixant enrere així l'actual aplicació Línia Verda i aconseguint que la comunicació entre vilatans i l’Ajuntament sigui molt més fàcil i accessible, sense necessitat d'aplicacions extres. 

El sistema està gestionat per l'empesa Eyos Comunicació Digital i substituirà l’actual Línia Verda, que deixarà d'estar en funcionament en acabar el mes de febrer.

Comentaris