El Museu de Guissona, entre els deu museus més actius del món durant la #Museumweek

A l'esdeveniment van participar 3.500 museus de 70 països, dels quals 230 eren de l'Estat espanyol

Museu de Guissona inteiror
photo_camera Imatge de la instal·lació del municipi de la Segarra

El Museu de Guissona va participar, del 28 de març al 3 d’abril, en la tercera edició de la #MuseumWeek, un esdeveniment mundial, nascut el 2014 amb l’objectiu de contribuir a la difusió, promoció i interrelació dels museus mitjançant la xarxa de microblogging Twitter. L'edició d'enguany ha tancat amb la participació de més de 3.500 museus de 70 països diferents, 230 de l’Estat espanyol, i entre els quals van destacar el Louvre de París, el Guggenheim, el MOMA i el Metropolitan de Nova York, el Tate i el British de Londres, l’Hermitage de Sant Petesburg, el Prado de Madrid i el MACBA de Barcelona.

El Museu de Guissona ha fet una aposta ferma durant aquesta edició per utilitzar aquesta oportunitat i participar activament en la festa mundial dels Museus, un interès que ha permès situar-lo, durant diversos dies, entre els 10 museus més actius i influents de l’Estat espanyol, per darrere d’institucions tan rellevants com el Museo del Prado, el Guggenheim de Bilbao o el Reina Sofia de Madrid.

Segons fonts de la instal·lació, aquest fet "permet afirmar que s’han complert els objectius principals d’aquesta iniciativa interactiva: augmentar la visibilitat del Museu, ampliant el seu radi d’acció, i augmentar la divulgació del patrimoni material i immaterial del Parc Arqueològic de Iesso (Guissona) i el Museu".

Comentaris