21.10.2019 |
Territoris.cat

La Biblioteca d’Alpicat posa en marxa un nou canal de comunicació amb els usuaris via Whatsapp

La iniciativa, que està tenint una molt bona acollida, segons els responsables, obre una nova via per a suggeriments, peticions, dubtes, fer reserves o demanar pròrrogues, entre altres

Imatge d'arxiu de l'equipament d'Alpicat
Imatge d'arxiu de l'equipament d'Alpicat
La Biblioteca d’Alpicat posa en marxa un nou canal de comunicació amb els usuaris via Whatsapp

La Biblioteca Municipal d’Alpicat ha fet un pas més en la seva aposta per la societat de la informació i la comunicació amb la posada en funcionament d’un nou canal de comunicació amb els usuaris via Whatsapp.

Amb aquest nou servei, l'equipament busca la immediatesa en la relació amb els usuaris, amb una iniciativa que està tenint una molt bona acollida, segons han valorat ja fonts del servei. La nova via de comunicació està oberta a rebre suggeriments, peticions, dubtes, fer reserves o demanar pròrrogues, entre altres possibilitats.

Aquesta estrena del Whatsapp de la Biblioteca Municipal s’emmarca dins la línia d’imatge moderna que s’està aplicant d’un temps ençà. Així, al llarg dels darrers vuit anys, la Biblioteca ha anat incrementat la seva presència a les xarxes socials, primer amb la creació de la pàgina web i de dos blogs mitjançant Blogger (en l’actualitat ja són quatre els blogs que gestiona: col·lecció local, recomanacions de literatura infantil i juvenil i blogs dels clubs de lectura infantil); l'any 2011 amb el portal de premsa de la plataforma Alfresco, on es bolquen diàriament les notícies i altres informacions referents al municipi i els seus habitants; i el 2012 amb la creació dels perfils de Facebook i Twitter. 

 

Comentarios