‘Segrià, terra de floració’, nova marca turística lleidatana

S’elaborarà un calendari d'activitats mitjançant les quals promocionar el territori, el patrimoni i de la natura de les poblacions vinculades a la iniciativa

Imatge Aitona ©Rosa Pujol
photo_camera Imatge Aitona ©Rosa Pujol

El Consell Comarcal del Segrià ha presentat una nova campanya turística, que porta per nom 'Segrià, terra de Floració', una iniciativa que vol promoure les activitats que es realitzin en el marc de la floració 2023 al Segrià.

Un projecte que s'ha presentat a més d’una quinzena d’ajuntaments de la comarca

'Segrià, terra de Floració' és un projecte que vincularà els municipis del Baix Segre, amb la flor més primerenca de la comarca, caracteritzada pel cultiu de nectarina i paraguaià, amb la resta de la comarca, inclosa la floració blanca de pomeres i pereres, així com la dels ametllers florits característics del Segrià Sec, i finalitzant amb els camps d'espígol de l'Horta de Lleida.

Els municipis han acordat treballar conjuntament per elaborar un calendari d'activitats sota la marca ‘Segrià, Terra de Floració’, i sempre amb la mirada posada en la promoció del territori, del patrimoni i de la natura, així com en la posada en valor dels productors locals.

També es vol promoure menús-degustació turístics, tal com ja s'està fent en el marc del projecte 'Terra d'oli

Comentaris