Els clients de Plusfresc han repartit 110.000 euros a més de 60 entitats socials fins avui

Durant la darrera edició de la campanya, es van aconseguir reunir més de 8.000€, que van ser repartits entre 39 entitats
PLUSFRESC PLAÇA DE LA SARDANA - MOLLERUSSA
photo_camera Des de fa 20 anys, Plusfresc impulsa la campanya Dona suport a qui tens al cor

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, celebra aquest 2021 el 20è aniversari de la campanya Dona suport a qui tens al cor, una de les seves iniciatives solidàries més consolidades. Durant tot aquest temps, els clients de la companyia han donat 110.000€ a 64 entitats solidàries, culturals i esportives que han estat seleccionades per ells mateixos. “Aquesta xifra demostra la implicació i el compromís de tots en la millora de la qualitat de vida de persones que es troben en situacions de vulnerabilitat”, assegura Rafel Oncins, director de RSE a Plusfresc.

En la darrera edició, celebrada l’any 2020, els clients de Plusfresc van aconseguir reunir 8.062€, que van ser repartits entre 39 entitats solidàries“A Plusfresc estem orgullosos de poder comptar amb clients tant solidaris. Des de la companyia fa anys que impulsem accions amb les que volem contribuir a construir una societat més justa i veure que tant nosaltres com els nostres clients col·laborem a l’hora d’aconseguir aquest objectiu és molt gratificant”, afirma Oncins.

La iniciativa Dona suport a qui tens al cor va ser posada en marxa per Plusfresc ara fa vint anys. Es tracta d’una campanya a través de la qual els clients de la cadena poden donar l’1% de les seves compres trimestrals fetes amb la targeta PLUSI a les entitats socials que vulguin, renunciant així a aquest import en format de val descompte.

Entre les entitats socials beneficiades arrel de la campanya de Plusfresc es troben la Fundació ASPROS, Càritas Diocesana i Mans Unides.   

Comentaris