'Lleida, vola de nou', la nova campanya turística de la Diputació de Lleida

Amb ella, el Patronat de Turisme aposta per la recuperació del sector gaudint dels espais naturals del territori

El Castell de Montsonís ha acollit la presentació de 'Lleida, vola de nou'.
photo_camera El Castell de Montsonís ha acollit la presentació de 'Lleida, vola de nou'.

El dimarts 22 de juny, el Castell de Montsonís va acollir la presentació de la previsió d’ocupació turística per a aquest estiu i de la nova campanya de promoció del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.

Aquest, juntament amb els representants de les diferents associacions d’allotjament turístic de la demarcació, s’ha mostrat molt optimista de cara a la propera campanya d’estiu donada l’evolució positiva de la situació sanitària. 

El bon ritme de vacunació de la població i el descens del ritme de contagis de la COVID-19, la finalització de l’estat d’alarma i l’arribada del bon temps han donat un fort impuls al moviment turístic a les comarques de Lleida, que registren una notable reactivació de l’activitat en tots els àmbits

Per tal de donar suport a la reactivació del sector turístic del Pirineu i les Terres de Lleida, el Patronat ha impulsat una campanya pròpia amb el lema 'Lleida, vola de nou' i ha participat en una segona campanya impulsada per l’Agència Catalana de Turisme en col·laboració conjunta amb la resta de patronats de les diputacions catalanes i Turisme Val d’Aran, com ja es va fer per primera vegada l’any passat. Es tracta d’una campanya destinada a fer una acció de promoció conjunta del territori més enfocada a escala estatal i també amb accions específiques adreçades al mercat francès.

El pressupost per a les dues campanyes és de 500.000 euros

Pel que fa a 'Lleida, vola de nou', vol transmetre un missatge de recuperació per poder gaudir dels espais naturals del conjunt del territori, des d'una nova mirada. La campanya manté les inicials ADN Lleida: Autèntica, Diferent i Natural que defineixen els principals atributs de les comarques de Lleida.

És una campanya planificada per poder respondre a una demanda més sensibilitzada i que té més que mai la necessitat de gaudir de les escapades de cap de setmana, festius o de vacances per connectar de nou amb la natura, els espais oberts i les activitats a l’aire lliure i allotjar-se en establiments que garanteixen i vetllen per la seva seguretat, tot descobrint l’essència del Pirineu i les Terres de Lleida.

La nova campanya fa visible la diversitat de Lleida com una destinació líder de turisme d’interior i de muntanya i les activitats que proposa el conjunt del territori des de la Plana fins als Pirineus, amb una oferta per a tots els públics i vinculada amb la conservació tant dels recursos naturals com de la cultura i les tradicions dels habitants, i contribuir així a millorar la imatge de qualitat.

La campanya publicitària tindrà una incidència especial a Catalunya a través dels principals mitjans de comunicació, així com una incidència al País Valencià, a la Comunitat de Madrid, a les Illes Balears i al País Basc

 

Comentaris