Mahou San Miguel dona suport als clients de l’hostaleria amb cervesa i aigües

Aquesta aportació extraordinària de producte suposarà per als hostalers una facturació estimada a tot l'Estat de més 75 milions d'euros
Els representants dels establiments participants en l'Espai San Miguel
photo_camera Els representants dels establiments participants en l'Espai San Miguel a la planta de Lleida

La marca cervesera Mahou San Miguel, ha posat en marxa un pla global de suport a l'Hostaleria que té com a objectiu ajudar a la recuperació dels negocis dels seus clients de tota la geografia nacional una vegada finalitzi la situació de tancament a la qual ha obligat l'estat d'alarma.

En el marc d'aquest pla, a més de la reposició dels barrils i els tancs que han quedat oberts i instal·lats sense acabar durant el confinament, la companyia donarà suport al hostalers amb el lliurament addicional de cervesa de les seves marques Mahou, San Miguel i Alhambra i de la seva aigua mineral natural Solán de Cabras, en formats retornables.

Aquesta aportació extraordinària de producte suposarà per als hostalers una facturació estimada de més 75 milions d'euros

Imatge de l'Espai San Miguel a l'Aplec del CaragolAmb aquesta iniciativa, Mahou San Miguel vol contribuir a pal·liar l'impacte econòmic que les mesures per a frenar la pandèmia han causat en bars i restaurants, proporcionant-los mercaderia perquè puguin iniciar la seva activitat amb menors costos.

Així, de manera general, lliurarà als seus clients dos barrils de cervesa per cada tirador i l'equivalent al consum mig aproximat de tota una setmana en ampolles retornables tant de cervesa com d'aigua mineral natural

El Canal d'Hostaleria representa la majoria de les vendes de cervesa a Espanya, per la qual cosa el tancament de bars i restaurants també té un impacte molt greu en el sector cerveser, ja que està fortament lligat a les relacions socials. Encara que el negoci de Mahou San Miguel s'està ressentint considerablement amb aquesta situació, la cervesera ha decidit re-enfocar els seus recursos cap aquest pla de suport global a l'Hostaleria, reconduint a aquest efecte importants inversions i accions que tenia previstes enguany per a altres projectes.

Segons ha explicat el director General de la Unitat de Negoci Espanya de Mahou San Miguel, Peio Arbeloa el nostre compromís amb l'Hostaleria és històric i de llarg termini i, davant una crisi d'aquestes característiques, els donarem suport, ara més que mai, en tot el que puguem.

Aquesta iniciativa suposa per a nosaltres una important inversió, quan també estem sofrint molt en aquest moment actual, però l'esforç val la pena si podem contribuir a pal·liar en part la complicada situació que aquest sector tan important per a l'economia espanyola i tots els seus professionals, distribuïdors i proveïdors estan vivint actualment

Presentació de la cinquena edició de la Ruta de la Tapa San MiguelLa companyia considera que, d'aquesta forma, contribuirà a accelerar la recuperació d'un sector, com és l'Hostaleria, que suposa el 6% del PIB del país. Aquesta iniciativa, la nota tècnica de la qual els clients poden consultar en la plataforma Rentabilibar, es suma a altres mesures que ja ha posat en marxa de forma personalitzada amb els seus distribuïdors i els seus clients per a ajudar-los a sortir d'aquesta difícil situació.

Important esforç de les seves marques per a fer costat a l'Hostaleria

Mahou San Miguel i les seves marques icòniques -Mahou, San Miguel, Alhambra i Solán de Cabras- estan focalitzades a fer costat a l'Hostaleria, tant en aquest període d'emergència sanitària com en el futur, una vegada es reprengui la normalitat.

De fet, han decidit renunciar a una part rellevant de la seva activitat per a destinar aquests recursos a ajudar als establiments hostalers que, com afirma Peio Arbeloa són l'ànima i els facilitadors de la trobada social, la raó de ser i motor de les nostres marques, i allò per a això existeix la nostra Companyia.

Altres iniciatives per a contribuir a reactivar el sector

La cervesera també ha posat en marxa Ahora Más Que Nunca, una plataforma de finançament col·lectiu per a fer costat als establiments tant durant el seu tancament com quan tornin a obrir les seves portes. Així, gràcies a aquest projecte, els ciutadans que vulguin contribuir a la reactivació de l'Hostaleria podran fer-ho a través de dues modalitats: la compra d'una consumició, que es farà efectiva quan els bars tornin a l'activitat, o una donació directa al local que triïn a través del web Ahora Más Que Nunca.

Tanmateix, la cervesera està oferint a tots els hostalers les últimes notícies que afecten el sector, a més de facilitessis assessorament legal a través de col·laboradors experts relatiu a l'accés a les diferents mesures públiques d'ajuda implantades pel Govern, formació enfocada a la gestió dels seus negocis i eines per a fer front a la crisi actual a través de Rentabilibar canal de relació digital habitual de la companyia amb els seus clients. Per a això, compta amb la col·laboració d'empreses i institucions líders relacionades amb el sector, com a Hostaleria d'Espanya.

Amb la finalitat de reactivar l'Hostaleria quan passi el període de confinament, Mahou San Miguel i les seves marques també estan preparant un pla d'experiències dirigit a generar trànsit als establiments i millorar els seus ingressos, a més de treballar amb les principals associacions sectorials per a promoure majors mesures de suport als seus negocis des de les administracions públiques.

D'altra banda, des de Fundació Mahou San Miguel, s'està desenvolupant un programa especial de suport a l'ocupació per als joves en risc d'exclusió social que formen part del projecte formatiu “Creamos Oportunidades en Hostelería”, que s'estén també als hostalers per a ajudar-los quan es reiniciï la seva activitat habitual.

Comentaris