18.06.2019 |
Territoris.cat

Plusfresc obté tres reconeixements en els Premis Lleida Ciutat de Comerç

La cadena de supermercats lleidatana ha estat guardonada en les categories Comerç excel·lent de l’any, Establiment històric i Millor iniciativa tecnològica.

Un dels guardons per a Plusfresc ha estat el Premi Comerç històric per la seva botiga de la Plaça La Sal de Lleida.
Un dels guardons per a Plusfresc ha estat el Premi Comerç històric per la seva botiga de la Plaça La Sal de Lleida.
Plusfresc obté tres reconeixements en els Premis Lleida Ciutat de Comerç

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha estat reconegut en la tercera edició dels Premis Lleida Ciutat Comerç, uns guardons que tenen com a finalitat premiar la contribució de persones i empreses que han destacat durant l’any 2014, especialment en el comerç urbà de proximitat. En concret, la companyia ha estat premiada en les categories de Comerç excel·lent de l’any, Comerç històric i Millor iniciativa tecnològica, uns reconeixements que va recollir divendres passat en un acte celebrat a la Seu Vella de Lleida.

Amb el Premi Comerç excel·lent de l’any, l’Ajuntament de Lleida ha volgut reconèixer el procés de reforma de les botigues de Plusfresc, iniciat l’any passat amb la voluntat de ressaltar en tots els seus establiments les dues característiques que conformen l’ADN de la companyia: producte fresc i de qualitat i tracte de proximitat amb el client. La reforma va consistir en l’actualització de la imatge i en la millora dels elements de comunicació i de gestió.

Pel que fa al Premi al Comerç històric, ha estat un reconeixement a la botiga que la companyia té a la plaça de la Sal, oberta des de l'any 1939, mentre que el Guardó a la millor iniciativa tecnològica premia l’App que va llançar Plusfresc el passat mes de març i que permet als seus clients rebre de manera directa i personalitzada als seus dispositius mòbils els vals descompte corresponents a la seva targeta client. 

Rafael Pujol, president de Plusfresc, ha volgut agrair els premis que, segons les seves paraules, “reconeixen el compromís de la companyia amb els nostres clients. Estar al seu costat i oferir-los una atenció pròxima i de qualitat és el que ens defineix des del moment de la nostra creació, i així volem que continuï essent en el futur”. 

 

Comentarios