Plusfresc testeja un nou model de compra sense carro i tecnologia NFC

NFC Plusfresc
photo_camera L'aplicació i les etiquetes NFC permetran fer la compra sense carro

La cadena de sueprmercats lleidatana Plusfresc està testejant un nou model de compra per oferir una experiència més ràpida, còmoda i agradable als seus clients.

A través de la seva app i de l’ús de tecnologia NFC (Near Field Communication), el consumidor pot realitzar la seva compra físicament a la botiga amb el seu mòbil, sense necessitat de portar carro, carregar els productes o passar per una caixa tradicional amb els productes.

El client simplement ha d’apropar el mòbil a l’etiqueta del lineal dels productes seleccionats, sense necessitat de realitzar una fotografia o escaneig, i després indicar la quantitat que vol. Això permet fer la compra sense agafar cap producte i en tot moment pot consultar-se la informació dels productes adquirits al carro virtual per portar un control de l’import de la seva compra. 

El client pot escollir la modalitat de compra i si vol repartiment a domicili o emportar-se ell la compra.

Plusfresc ha portat a terme aquesta prova pilot amb 100 clients a la botiga de Via Augusta de Barcelona per validar el servei, millorar-lo en cas que sigui necessari i estudiar la seva futura implementació a la resta de botigues

Carles Hurtado, director d’Innovació i projectes d’aquesta cadena especialista en productes frescos, assegura que és un avanç molt important: un nou model de compra física per millorar l’experiència del client, utilitzant la tecnologia NFC i l’app de Plusfresc i evitar així els mètodes tradicionals que són més feixucs. També afegeix aquest nou servei és ideal pels clients que encara no volen fer la compra online, bé perquè volen veure el producte o perquè els agrada l’experiència, però que volen perdre el mínim temps possible fent la compra.

Comentaris