25.06.2018 |
Territoris.cat

Set municipis de Lleida participaran duran el mes de juny en la campanya Barris Antics, Molt per Descobrir, Molt per Oferir

Els representants dels municipis participants en la campanya Barris Antics, Molt per Descobrir, Molt per Oferir
Els representants dels municipis participants en la campanya Barris Antics, Molt per Descobrir, Molt per Oferir
Set municipis de Lleida participaran duran el mes de juny en la campanya Barris Antics, Molt per Descobrir, Molt per Oferir

Els municipis de Lleida, Artesa de Segre, Balaguer, Solsona, les Borges Blanques, Mollerussa i Juneda participaran durant el mes de juny en la iniciativa Barris Antics, Molt per Descobrir, Molt per Oferir impulsada per la Xarxa Barris Antics amb Projectes.

La campanya s'ha presentat aquest dilluns a la Diputació de Lleida amb la participació del diputat Enric Mir; de Félix Larrosa, segon tinent alcalde i regidor de Promoció de l’Ajuntament de Lleida; Marc Martínez, tècnic de comerç de l’Ajuntament de Solsona; i Ester Guarné, regidora de Turisme i promoció econòmica de l’Ajuntament de Balaguer, a més de l’assistència d’Antoni Villas, alcalde de Juneda; Mingo Sabanés, alcalde d’Artesa de Segre; Míriam Villoria, tècnica de l'Empresa Municipal d’Urbanisme de Lleida; i Immaculada Casanella, regidora del Pla de Barris de Mollerussa, entre d’altres.  

Aquesta serà, la vuitena edició d’una campanya pensada per dinamitzar el comerç del casc antic de les poblacions adherides, amb un doble objectiu: potenciar el consum de proximitat i promocionar els municipis, amb la qual cosa és una campanya comercial i turística

El programa, promogut per la Generalitat de Catalunya en el marc de la Llei de Barris, consisteix en sortejar, entre els compradors dels comerços adherits, els premis que ofereixen cadascuna de les 37 seus participants. Els premis són força variats (sopars, nits d'hotel, espectacles, esports, visites guiades...) i en cadascun d’ells els municipis participants miren de posar en valor el seu territori i els seus productes.

Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir és la marca comuna del grup de treball, i la campanya es basa en una actuació conjunta. Així, tenint en compte que tots els municipis participants desenvolupen el pla de barris al nucli antic, es va dissenyar una campanya comuna per a tots els barris però amb els trets diferenciadors que cada municipi estableix i desenvolupa a criteri seu. 

Comentarios
Entrando en la página solicitadaSaltar publicidad