28.11.2021 |

PUBLIREPORTATGE

La transició tecnològica de l’administració de comunitats

Ortiz&Saura associats fusiona l’experiència de tres dècades administrant comunitats de veïns, amb noves estratègies de gestió més funcionals i properes als veïns

Hiram Ortiz 8-fotodigital
L'estrategia d'Ortiz & Saura respon a l'objectu de l'empresa de ser cada cop més a prop del client
La transició tecnològica de l’administració de comunitats

La gestió de les comunitats de veïns és un sector que ha viscut un creixement molt important, donat que aquests professionals han centralitzat un nombre important de serveis, i al mateix temps han permès evitar conflictes. En aquest entorn, s’han convertit en una eina imprescindible per aconseguir l’optimització dels recursos i la gestió de les comunitats, així com a catalitzadors de la convivència entre els veïnats. Cotxe-fotodigital

Ortiz&Saura associats recull el bagatge d’una trajectòria de més de trenta anys a Mollerussa i el Pla d’Urgell que s’ha constatat amb la confiança de més de 200 comunitats per les quals treballen actualment. Però com a empresa avantguardista que vol mantenir el lideratge en el sector, ja ha començat la transició a les noves necessitats del mercat. 

Hiram Ortiz és el nou responsable de l’empresa que ha assumit la responsabilitat d’aquesta transició al nou escenari professional, amb el qual s’ha marcat l’objectiu d’aconseguir gestionar un miler de comunitats. Hiram Ortiz 5-FotoDigital

Per assolir aquest repte, ha iniciat el desplegament de nous centres de serveis, un dels quals és el primer de Lleida, que es troba a l’avinguda de Les Garrigues, 78

Ortiz assegura que aquesta estratègia d’expansió respon a l’objectiu de l’empresa de ser cada cop més a prop del client. Considera imprescindible que els propietaris puguin accedir ràpidament al seu interlocutor per resoldre qüestions en qualsevol àmbit. L’objectiu d’Ortiz és poder desplegar centres en municipis de l’òrbita de Lleida. 

Però per Ortiz&Saura associats, no ha estat suficient aquesta proximitat, i han anat més enllà per convertir-se en pioners facilitant la tecnologia als seus clients. Han desplegat una aplicació per a dispositius mòbils amb la qual els propietaris poden accedir a totes les dades de la gestió de la comunitat, perfectament detallades. Amb aquesta eina es vol traslladar amb total transparència tot el que concerneix la comunitat a través de la xarxa. 

Cartell-FotoDigital

Aquesta voluntat d’oferir la màxima funcionalitat ha portat l’empresa a incorporar un servei de 24 hores durant 365 dies l’any. Ortiz assegura que es tracta d’una nova aposta pionera de la qual se sent molt orgullós, ja que completa el servei integral que ofereix l’empresa.

Per aconseguir aquests objectius, Ortiz&Saura associats compta amb una plantilla de 8 persones que gestionen l'àrea jurídica, comptable, administrativa, d'assegurances i d'obres. També compta amb un gabinet expert en la gestió d’ajuts i subvencions comunitàries per reformes d’accessibilitat, eficiència energètica o millores estructurals. Botiga Ortiz & Saura

Ortiz&Saura associats té la voluntat d’aconseguir que les comunitats disposin d’un servei integral que garanteixi el manteniment, les finances i la relació social entre propietaris amb total harmonia, incorporant totes les eines, serveis i recursos humans que ho facin possible. Hiram Ortiz assegura que l’objectiu és actuar com un membre més de la comunitat, i ser capaç de catalitzar l’harmonia entre propietaris. 

La transició tecnològica de l’administració de comunitats
comentaris