El Rosal i Laumont han comptat amb la tutela del xef Martín Berasategui per desenvolupar els ‘cubanitos trufats’

El Rosal, un obrador social amb més 100 anys d’història, i Laumont, empresa líder especialista en tòfones i bolets han creat una edició limitada d’aquest producte que s’estrena avui amb una campanya on i participa el xef amb 12 estrelles Michelin, Martín Berasategui
L'equip del Rosal i Laumont amb Martín Berasategui ©Rosal
photo_camera L'equip del Rosal i Laumont amb Martín Berasategui ©Rosal

“Quan sumem el talent, multipliquem les oportunitats” és la màxima de la qual parteix l'aliança entre El Rosal i Laumont per desenvolupar un producte diferent per la campanya de Nadal com és el 'cubanito trufat'. Ambdues entitats van creure que unint talents aconseguirien desplegar projectes molt més ambiciosos, amb un obrador de galetes i una empresa especialista en trufes i bolets. 

En el projecte hi ha participat Martín Berasategui, el xef amb més estrelles Michelin d’Espanya i consultor gastronòmic de Laumont. Berasategui va ser la primera persona seleccionada per tastar aquest nou dolç nadalenc i així es pot veure al vídeo que s’ha publicat aquest dilluns a les xarxes socials tant del Rosal com de Laumont.

El mediàtic xef va quedar tan impressionat del projecte i del 'cubanito trufat' que va concertar una visita amb els ideòlegs del projecte al seu restaurant de Lasarte

Un equip format per membres del Rosal i de Laumont va anar fins al seu restaurant de 3 estrelles Michelin per visitar-lo i explicar-li el projecte de viva veu.

El Rosal és un projecte d’economia social on elaboren galetes artesanes fetes a mà. El seu obrador és un espai de treball inclusiu on es realcen les capacitats de totes les persones que hi treballen. Núria Cendoya, una de les seves persones responsables, afirma que “la visita a casa de Martín Berasategui ha sigut un dia molt especial per a totes nosaltres i el que significa pel nostre projecte social”. A més a més, afegeix que “el fet que Laumont pensés en nosaltres per fer aquest projecte vol dir que treballem molt bé i això ens dona forces per seguir millorant i innovant”.

Equip de Laumont i el Rosal amb Martin Berastegui al seu restaurant de Lasarte ©Rosal
Equip de Laumont i el Rosal amb Martin Berastegui al seu restaurant de Lasarte ©Rosal

Per la seva banda, Joanra Burgués, Brand Manager de Laumont, ressalta que “sabíem que si ajuntàvem l'excel·lència amb les trufes de Laumont i l'excel·lència amb les galetes del Rosal el resultat seria increïble i el projecte funcionaria a la perfecció... i així ha sigut”. L’èxit de l’acció el subratlla Martin 

Berasategui: aquesta iniciativa m’ha sacsejat tant emocionalment com gastronòmicament. L’equip que ha fet realitat aquest projecte és al·lucinant. He gaudit molt veient aquest grup de persones que ho donen tot i que es buiden per aportar felicitat

'Cubanitos amb xocolata trufada', les innovadores postres de Laumont i El Rosal ©Rosal
'Cubanitos amb xocolata trufada', les innovadores postres de Laumont i El Rosal ©Rosal

Per aquest Nadal, s’han elaborat una quantitat limitada de 'cubanitos trufats' que es podran adquirir tant a la botiga en línia laumont.shop com a la botiga de Nadal de l’Associació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega, ciutat on les dues empreses estan localitzades. Si el projecte es consolida i té bona acceptació, és molt possible que tingui continuïtat durant els pròxims anys i que el producte esdevingui fix en l’oferta tant del Rosal com de Laumont. 

Comentaris