‘Fira’t a Tàrrega’ trasllada la màgia de les arts escèniques al teixit comercial de proximitat

La Fira d’Artistes i Activitats Tradicionals reuneix un centenar d’artistes, dissenyadors i artesans del 4 al 6 de desembre, amb més de  2.000 m² d’exposició entre el Pavelló del Club Natació i una  carpa al carrer de La Plana
Espot de la Campanya nadalenca de Tàrrega
photo_camera Espot de la Campanya nadalenca de Tàrrega

Tàrrega arrenca aquest dissabte la campanya nadalenca aprofitant el marc de la Fira d'Artistes i Activitats Tradicionals que obre portes del 4 al 6 de desembre. La proposta comercial l'han batejat com ‘Fira’t a Tàrrega’, amb la voluntat de traslladar la màgia de les arts escèniques als comerços de proximitat jugant amb el verb firar-se i la vinculació teatral que té la capital de l'Urgell. 

L'eix central de Fira't Tàrrega és un espot en el qual hi han participat personatges rellevants de la ciutat representants de diverses disciplines artístiquescom el ballarí de claqué Jofre Costa, l’Estudi Dansa Tàrrega, el trio de màgia Next Generation, el clown Josep M. Virgili, l’actriu Paquita Balcells i l’alumne de CRUMA, Eloi Bosch. Les escenes transcorren entre els comerços i llocs emblemàtics de la ciutat.

La campanya es va presentar aquest divendres en un acte presidit per l'alcaldessa de TàrregaAlba Pijuan qui va destacar el fet que l’espot agermani “dos pilars fonamentals de la nostra ciutat com són el teixit comercial i l’estreta vinculació amb les arts escèniques”. Alhora ha remarcat la col·laboració entre diverses entitats i col·lectius per fer-lo possible. Per la seva banda, la regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, ha explicat que aquesta és la tercera campanya que ha impulsat la seva àrea des de l’esclat de la pandèmia per recolzar el teixit comercial i empresarial de la ciutat i “demostrar que Tàrrega som una ciutat viva”. 

Des de l’Ajuntament de Tàrrega es vol fer una aposta ferma per fomentar les compres de proximitat mostrant els avantatges que ofereixen respecte a un consum més impersonal i fred

Presentació de la campanya avui a la Casa Consistorial de TàrregaLa pandèmia de la Covid-19 i la creixent tendència de les compres per Internet a grans plataformes està afectant el sector del comerç local i per aquest motiu l'Ajuntament de Tàrrega va destinar 350.000 euros en ajudes als comerços afectats per la crisi del coronavirus i ha executat diversos projectes de foment del comerç.

La iniciativa ‘Fira’t a Tàrrega’ segueix el projecte de promoció comercial iniciat el mes de maig amb la campanya ‘Tornem a Taula’, orientada al sector de la restauració i que es va fer en el moment de la reobertura dels locals després de les restriccions per la pandèmia. 

El vídeo es publica a través de les xarxes oficials de l’Ajuntament de Tàrrega i dels establiments que han participat en aquesta campanya i durant les pròximes setmanes també es difondran diverses càpsules individuals de la promoció. A més, també es projectarà a les sales de cinema de Circuit Urgellenc de la comarca de l’Urgell i es farà difusió de la campanya a través d’anuncis a Ràdio Tàrrega.  

Fira d'Artistes i Activitats Tradicionals de Tàrrega

Fira d'Artistes i Activitats Tradicionals

Programa d'activitats, descarrega el pdf

Tàrrega concentrarà un centenar d’artistes, dissenyadors i artesans del 4 al 6 de desembre. És la Fira d’Artistes i Activitats Tradicionals, que dona el tret de sortida a les festes nadalenques. Aprofitant el Pont de la Puríssima, la capital de l’Urgell ofereix al públic un ampli espai on els visitants poden adquirir articles de creació singular, única i limitada. La Regidoria de Promoció Econòmica habilita més 2.000 m² d’exposició al Pavelló del Club Natació i en una carpa al carrer de La Plana, on es posarà a la venda pintura, dibuix, ceràmica, escultura, orfebreria, fotografia, interiorisme, forja, tèxtil o treballs manuals. 

Comentaris