Opinió

Open Night!

A vegades la gent es pregunta com és que una ciutat relativament petita com Mollerussa ha aconseguit al llarg dels últims 30 anys un posicionament tan potent com a ciutat referència de les terres de Lleida. 

A vegades la gent es pregunta com és que una ciutat relativament petita com Mollerussa ha aconseguit al llarg dels últims 30 anys un posicionament tan potent com a ciutat referència de les terres de Lleida.

És llavors quan parlem de la Fira de St. Josep, del nostre potent teixit industrial, de les nostres fites esportives (enguany fa 25anys de l'ascens a 2A) i, tot i que això és veritat, potser no hem estat prou justos en el reconeixement que devem a una de les nostres millors i més potents empreses: el sector del comerç i el de serveis.

És important analitzar el comportament del nostre comerç i serveis en l’actual entorn de crisi, com s'ha adaptat, com s'ha intentat mantenir. Però el més important,  com no s'ha resignat, ans al contrari. Ha estat capaç de ser creatiu, atrevit, innovador, trencador, original, alegre, constant, positiu, realista i confiat. Confiat en la seva potencialitat, qualitat i diversitat, i ha estat capaç d'assolir l'èxit a través de 3 pilars:

1r. ASS. MOLLERUSSA COMERCIAL - element bàsic de dinamització. L’autèntic generador d'idees, el company de viatge còmplice de l’Ajuntament que, de manera coordinada i solidària, planifiquem, analitzem i actuem perquè Mollerussa a través del seu comerç sigui motor econòmic i social  i també altaveu de promoció de la ciutat.

2n. ELS/LES COMERCIANTS/ES - els professionals que cada dia obren les botigues per guanyar-se la vida i fer ciutat.   A tots ells, gràcies, i, de manera especial, gràcies  a aquells que confien i participen de les estratègies col·lectives essent socis de Mollerussa Comercial, gràcies per ser actius i proactius de la voluntat col·lectiva, per  l'acció s'arrisca, pel vostre treball, per prendre un paper actiu i  fer més Mollerussa, més comerç i serveis, en definitiva més futur. 

3r. LA CIUTADANIA - podem tenir comerços i associacions, però sense ciutadans/es que actuïn com  a clients tot això no seria possible. Una ciutadania que escull, dins del gran ventall d’ofertes i oportunitats per comprar fora, Mollerussa. Que prefereix el nostre comerç urbà de proximitat, potent amb una gran oferta variada i de qualitat, que surt al carrer i es mobilitza, que són capaços de fer coses diferents i atractives. Cal agrair, també, al veïnat de tota la zona, la paciència, la comprensió en les molèsties que els hagi pogut ocasionar. Gràcies, doncs, també a la gent que tria Mollerussa

Aquest passat divendres 28 de juny, Mollerussa i Mollerussa Comercial, els comerciants i la ciutadania van tornar a fer possible ser els primers, ser competitius, marcar tendència combinant esports, moda, gastronomia, passeig comercial i compra.

L’ Open Nihgt és l’exemple extrem de la dinamització comercial en la seva màxima potencialitat. I, és per tot això, que cal reconèixer, incentivar, promoure i donar suport aquestes iniciatives que ens fan únics i diferents. M’agrada aquesta ciutat que és capaç de generar il·lusió a través del comerç en un entorn de crisi, m’agrada que l’èxit neixi de la gent, des de la voluntat i no des de la imposició. M’agrada que Mollerussa Comercial i la Delegació de la Cambra de Comerç treballin conjuntament amb l’Ajuntament per buscar i compartir objectius d’ estímul i promoció. M’agrada aquesta Mollerussa. 

Comentaris