Ara, més que mai, et necessitem. Territoris agraeix el suport al periodisme lliure. Forma part de la comunitat de Territoris ara.
L’Àrea d’autocaravanes Vinya Els Vilars d’Arbeca ha acollit aquest dissabte la primera concentració d’aquestes característiques a les Garrigues. Hi han participat trenta-una caravanes de Catalunya, Espanya i Andorra que, un col·lectiu majoritàriament familiar que ha reunit al voltant de cent cinquanta persones.
Isma Magen és el coordinador de la trobada, que es dedica a organitzar aquest tipus de concentracions, amb l’objectiu de fomentar aquest tipus de turisme, però sota uns paràmetres de respecte a l’entorn i de foment comercial i patrimonial dels llocs en els quals s’organitza.