Sónar+D es consolida com espai de trobada dels professionals de les indústries creatives

Sónar + D amplia la seva programació aquest any per aprofundir en els tres àmbits fonamentals de la cultura digital: les tecnologies creatives, els models de negoci que les fan possible i el moviment de hackers i makers.

Sonar + D es celebrarà els dies 12, 13 i 14 de juny, al Palau de Congressos de Barcelona.
photo_camera Sonar + D es celebrarà els dies 12, 13 i 14 de juny, al Palau de Congressos de Barcelona.

Sonar + D es celebrarà els dies 12, 13 i 14 de juny, al Palau de Congressos de Barcelona a Sónar de Dia, amb un marcat accent en la innovació tecnològica, la creativitat i el negoci. Aquesta edició evoluciona cap al format de congrés internacional amb espai expositiu, que uneix coneixement i intercanvi comercial.

Destacats convidats com Kickstarter, Fabrica o el Massachusetts Institute of Technology Media Lab (MIT Media Lab) donaran les claus sobre els nous formats de creació, inversió, producció o comercialització en l'era digital a través de les àrees de debat, expositives, shows i networking.

En la seva primera edició el 2013, Sonar + D reunir a Barcelona 3.325 acreditats professionals, provinents de 57 països i va involucrar a més de 1.600 empreses nacionals i internacionals.

littleBits Synth Kit in collaboration with KORG from littleBits on Vimeo.

Mitjançant diversos formats com Keynotes, trobades, taules rodones o sessions de debat Sónar + D comptaran amb la presència dels principals agents de referència internacional com Kickstarter, la major plataforma de crowdfunding de projectes creatius del món.
CaixaForum Barcelona acollirà una trobada internacional entorn del gir sonor de les arts que reuneix per primera vegada a principals experts en la matèria com l'escriptor, músic i investigador David Toop, el músic i comissari d'art Seth Kim-Cohen i l'artista i escriptora Salomé Voegelin.
Hiromi Ozaki, creadora del grup Design Fictions del Massachusetts Institute of Technology Media Lab (MIT Media Lab), explicarà com provocar debat en les implicacions socials, culturals i ètiques de les noves tecnologies.

La part expositiva del talent i la innovació serà present al MarketLab, on s'exhibiran idees, prototips i empreses nascudes en laboratoris, universitats o en centres de R + D que exploren en nous formats de creació, producció o comercialització on la tecnologia és sense dubte la base comuna.
La Kunstuniversitat, una de les escoles més influents d'art i tecnologia a Europa, mostrarà experiències com sintetitzadors comestibles. El laboratori sonor Soundry proposarà una nova immersió d'escolta en 3D i la plataforma Sedition presentarà el seu model comercial d'art contemporani low cost per a pantalles, el catàleg compta amb obres de Damien Hirst.

 

Comentaris