30.11.2022 |
Territoris.cat

Per què comprar el teu material d'oficina a PMC

Aquestes són les raons i els avantatges pels quals has de comprar tot el teu material d’arxiu d’oficina a PMC

Material d'oficina - Foto: Fernando Arcos
A PMC són experts en solucions integrals per a l'oficina - Foto: Fernando Arcos
Per què comprar el teu material d'oficina a PMC

PMC ofereix solucions integrals per a l'oficina des de 1979, per la qual cosa són experts en fer selecció dels millors articles de marques líders i, per tant, en oferir la millor qualitat.

Aquesta empresa aporta un servei global i personalitzat amb tots els productes i serveis necessaris per al funcionament d'una empresa, des del mobiliari fins a diferents màquines, com les destructoras de paper i documents, entre altres.

Trobaràs productes de primeres marques i d'alta qualitat en totes les seccions, el material de archivo de oficina per a empreses al millor preu del mercat. Podràs triar els productes que millor s'ajustin a les teves necessitats de manera fàcil i senzilla.

En tan sols 24 hores, podràs obtenir tots els materials i productes que desitgis per a la teva empresa. I aquest no és l'únic avantatge.

Avantatges de PMC

A l'hora de comptar amb el teu material de archivo de oficina o les destructoras, és normal que sempre busquis una empresa que t'ofereixi la millor qualitat en tots els productes i serveis que ofereix.

A més d'això, comptes amb molts altres avantatges:

  • Lliurament en 24 hores: Es garanteix el lliurament de material en estoc l'endemà. A més, PMC disposa d'un equip propi de repartidors amb una flota de més de 50 vehicles.
  • Servei: PMC compta amb un equip de gestors de comptes que assessora de manera personal i presencial als clients.
  • Ports gratuïts: S’ofereixen les condicions òptimes perquè les despeses d'enviament surtin sempre gratuïtes.
  • Satisfacció: Gràcies al compromís de l'equip de PMC, que manté una relació a llarg termini amb més de 6.000 empreses, grans i petites.

A PMC compten amb solucions per a tots els àmbits de qualsevol empresa. Moltes persones hi passen la major part del dia, per la qual cosa és necessari comptar amb els serveis i productes òptims.

Des de begudes, aliments i electrodomèstics fins a mobiliari, EPIs i neteja són serveis fonamentals per a qualsevol treballador que assisteix cada dia al seu lloc de treball.

Per què confiar en PMC

A PMC treballen per brindar una resposta personalitzada, capaç de cobrir tots els reptes que els proposis. El seu secret: el compromís amb la flexibilitat, l'excel·lència i l'eficiència.

Ho fan a través de les seves instal·lacions de més de 9.000 metres quadrats, amb les més de 14.000 referències en estoc permanent i estant presents en 8 ciutats principals de la península, encara que ofereixen repartiment a la totalitat del territori nacional.

La distribució dels serveis abasta des de paper i material de archivo de oficina fins a informàtica, cartutxos i tòners i màquines com destructores o rotuladoras.

Autònoms, professionals freelance, pimes i grans empreses de tots els sectors confien cada dia amb PMC per a proveir-se de tots els materials. El catàleg en línia de material d'oficina per a empreses és ampli: tindràs a la teva disposició tot el que els empleats necessiten per a desenvolupar la seva activitat diària.

La senzillesa és la clau. En tot just uns minuts i sense necessitat de desplaçar-te, podràs completar la comanda de material d'oficina per a empreses a la botiga en línia PMC. Tot de manera fàcil, senzilla i, sobretot, segura.

No esperis més i comença a estalviar en la teva pròxima comanda de material de archivo de oficina d'alta qualitat per a empreses.
 

Per què comprar el teu material d'oficina a PMC
comentaris
Entering on the requested page Skip advertisement