17.01.2022 |

La 50a Fira de l'Oli assoleix la millor difusió de la seva història

En el marc del certamen, l’estrena de les noves emissions de Les BorgesTV , els més de 5.000 lectors de Territoris.cat i les edicions especials dels diaris, entre d’altres, ajuden a potenciar la marca Capital Catalana de l’Oli.

El president Mas va visitar l'estan de Les Borges TV i garrigues.territoris.cat
El president Mas va visitar l'estan de Les Borges TV i garrigues.territoris.cat
La 50a Fira de l'Oli assoleix la millor difusió de la seva història

La Fira de l’Oli ha despertat en aquesta edició del mig centenari un gran interès mediàtic, generant més de 150 impactes en premsa escrita i electrònica, principalment d’àmbit nacional i local, entre els quals en destaquen 10 portades. A més, la informació de la Fira també s’ha vist reflectida en amplis reportatges a les principals cadenes de televisió estatals, nacionals i locals, gràcies en gran mesura a la visita del president Artur Mas i a la connexió en directe de “Els matins de TV3”, o les visites al certamen del president de la Diputació, Joan Reñé, el secretari tercer de la Mesa del Parlament, Josep Rull, o la família Santamaria, entre d’altres reclams.

L’alcalde de les Borges, Enric Mir, ha valorat com a “molt positiu” el ressò que ha tingut la 50ena edició de la Fira i ha afirmat que “la promoció generada pels mitjans de comunicació és bona per ara i pel futur de les Borges, ja que s’ha remarcat la gran importància de dos dels aspectes claus de la comarca, el territori i l’oli”. Una campanya que, segons Mir, “hauria costat centenars de milers d’euros”.

A més del mitjans de comunicació tradicionals, la Fira també ha estat àmpliament coberta per ‘Les BorgesTV’, el canal de televisió local que emet a través d’Internet i que durant el certamen ha iniciat la seva segona etapa després de l’anterior projecte 'FesTV'. En aquests tres dies, set voluntaris encapçalats per Ramon Mònico han informat a l’audiència dels esdeveniments més destacats d’aquesta 50ena edició de la Fira i han contribuït a augmentar el fons documental amb els actes més rellevants que han tingut lloc, que esdevindrà un testimoni gràfic per a futures generacions.

D’altra banda el diari digital garrigues.territoris.cat, mitjà electrònic oficial del certamen, va estar present a la Fira seguint tots els esdeveniments del programa, però on realment va destacar va ser en la iniciativa de retransmetre en directe tots els actes des del canal Territoris TV. Una iniciativa que va fer possible que més de 700 persones poguessin seguir els actes més destacats del certamen, entrevistes i reportatges que van donar la volta amb món. Un total de 5.291 lectors van visitar les pàgines del diari el cap de setmana, amb una mitjana de 24.349 pagines vistes i 5.48 minuts de permanència al diari.

La 50a Fira de l'Oli assoleix la millor difusió de la seva història
comentaris