Administracions i empreses privades defineixen l'oferta turística de les Garrigues

S'hi inclouen la Fortalesa dels Vilars d’Arbeca, l’Espai Macià, el Parc Temàtic de l’Oli, els cellers i els castells de la comarca

Reunió amb empresaris de prestació de serveis turístics per perfilar l’oferta a la comarca
photo_camera La trobada va comptar amb representants del sector turístic i hoteler de les Garrigues.

La seu del Consell Comarcal de les Garrigues va acollir ahir la reunió de la segona fase del projecte d'estructuració de paquets turístics a les comarques de Ponent, una iniciativa impulsada iniciada pel patronat de Turisme de la Diputació de Lleida en col·laboració amb l'Agència Catalana de Turisme i que, en el cas de les Garrigues, està coordinada pel Consell Comarcal. 

L’objectiu d’aquesta reunió, que va comptar amb l’assistència de representants de 12 empreses de prestació de serveis turístics de les Garrigues, la majoria d’allotjaments i restaurants, era perfilar els paquests turístics de la comarca i, en aquest sentit, es va decidir incloure-hi els següents recursos de les Garrigues: la Fortalesa dels Vilars d’Arbeca, l’Espai Macià, el Parc Temàtic de l’Oli, els cellers i els castells de la comarca.

A la primera part de la reunió es va parlar de la importància i els efectes de la comercialització; la normativa actual de paquests combinats (Directiva Bolkestein); la importància de la intermediació; i els canals de comercialització útils, possibles i perillosos. A la segona part, els assistents van participar en un taller de treball que va servir per perfilar els nous paquets turístics de les Garrigues.

Aquesta segona fase del projecte pretén concretar, de forma clara i concisa, a través d’exemples, allò que cal fer per comercialitzar paquets turístics.

Comentaris
Entering on the requested page Skip advertisement