03.08.2021 |

Fira de l’Oli de les Borges tanca la primera edició digital amb prop de 100.000 visites

El certamen ha superat les expectatives previstes i ha permès als expositors fer moltes més vendes a través de la web que les que fan habitualment, en les enquestes de satisfacció, alguns dels expositors participants han xifrat en més de 100 les operacions fetes aquests dies 
Cloenda de la Fira amb els alcaldes garriguencs
Cloenda de la Fira amb els alcaldes garriguencs @Firaoli
Fira de l’Oli de les Borges tanca la primera edició digital amb prop de 100.000 visites

L'Ajuntament de les Borges Blanques i el Patronat Fira de les Garrigues han donat per finalitzada aquesta setmana la 58a edició de la Fira de l'Oli de Qualitat Verge Extra i les Garrigues, que enguany a causa de la pandèmia s'ha hagut de dur a terme en format virtual. Amb l'accés lliure als continguts tres setmanes més enllà de la celebració del certamen, s'han atret un total de 96.367 visites, 37.600 més que quan van finalitzar els actes. D'aquests visitants, unes 29.250 persones han interactuat a bastament amb els continguts, per sobre de les 15.000 que es van xifrar en acabar els actes. Entre les pàgines més visitades destaquen els espais dedicats als expositors, i les propostes que més interès han despertat han estat les demostracions gastronòmiques i els concursos.

Jordi Ribalta i Núria Palau, amb Ferran Perdrix i Angelina Roure El Patronat de Fira de les Garrigues ha fet aquesta setmana el balanç de la 58a edició del certamen, que el passat 7 de febrer va donar per finalitzats els actes programats amb l'homenatge als municipis garriguencs i que ha mantingut els continguts disponibles al web durant tot el mes de febrer per permetre l'accés a totes aquelles persones que no havien pogut gaudir de la fira durant el cap de setmana de la seva celebració, o les que n'han volgut recuperar les propostes. Al mateix temps, i durant els dies posteriors a la Fira, s'ha dut a terme un concurs a través del qual s'han regalat 50 litres d'oli d'oliva verge extra entre les persones que han adquirit un dels productes dels nostres expositors i han facilitat el tiquet de compra a l'organització.

El gerent del Patronat Fira les Garrigues i regidor de Promoció Econòmica, Fires i Mercats de l'Ajuntament de les Borges, Jordi Ribalta, ha titllat d'èxit el certamen, que ha superat les expectatives previstes i ha permès als expositors fer moltes més vendes a través de la web que les que fan habitualment. En les enquestes de satisfacció, alguns dels expositors participants han xifrat en més de 100 les operacions fetes aquests dies.

Ribalta ha explicat que cada visitant ha accedit, de mitjana, a 29 pàgines cada cop que s'ha connectat al web, i que el temps de mitjana de cada sessió ha estat de 5 minuts, molt per sobre de la mitjana habitual de les pàgines web, amb l'àmplia oferta que hi ha a la xarxa. També ha detallat que la concentració de les visites va registrar els seus pics més alts durant els dies de Fira, tot i que l'interès pel certamen s'ha mantingut estable durant gairebé tot el mes, amb un nou pic els dies abans de tancar el portal, d'unes 7.000 pàgines vistes cada dia. Quant als dies de Fira, Ribalta ha recordat que la demanda va ser tan gran que el dissabte la web va caure a la nit, en registrar-se una demanda de dotze peticions simultànies d'accés per segon durant gairebé una hora.

Fira de l’Oli de les Borges tanca la primera edició digital amb prop de 100.000 visites
comentaris