L'essència de l'Aplec del Caragol es trasllada als aparadors de les botigues de Lleida

Les activitats aniran dirigides a implicar al públic, amb premis i sortejos dirigits no només als collistes, sinó al públic en general, amb l’objectiu que l’Aplec envaeixi la ciutat durant el seu mes més significatiu, el maig, i que la seva presència sigui un revulsiu per comerç a peu de carrer, fent que la gent s’aturi als aparadors i vegi els productes exposats
M. Rosa Eritja i Ferran Perdrix en la presentació de la iniciativa L’Aplec als aparadors @Territoriscat
photo_camera M. Rosa Eritja i Ferran Perdrix en la presentació de la iniciativa L’Aplec als aparadors @Territoriscat

La Federació de Colles de l’Aplec del Caragol de Lleida (FECOLL) emplenarà la ciutat amb l’esperit de l’Aplec perquè l’emblemàtica festa lleidatana estigui present als carrers durant el mes de maig. Per aquest motiu, i amb la col·laboració de la FECOM, diferents establiments comercials participaran en la campanya L’Aplec als aparadors, una iniciativa conjunta d’ambdues entitats que omplirà aparadors del centre i barris de Lleida amb els colors de la festa gastronòmica.

Penons, uniformes, mocadors, barrets i altres elements identificatius de les colles ocuparan espais d’exposició de botigues i comerços lleidatans per reivindicar que, al maig, toca Aplec 

L’Aplec als aparadors de Lleida 3La presidenta de la FECOM, M. Rosa Eritja, ha explicat aqust divendres en la presentació de la iniciatgiva que volem arribar al màxim d’establiments possibles, implicant tots els barris de Lleida. Per això, la Fecom estendrà l’opció de participar en la campanya no només als establiments de l’Eix Comercial, sinó també a les associacions de comerciants del Centre Històric, de la Zona Alta, Balàfia, Pardinyes, Cappont, Democràci- RemolinsBordeta i Magraners.

A partir de la pròxima setmana s'obrirà la convocatòria als comerciants per tal que puguin gestionar les inscripcions per a participar-hi

El president de la FECOLL, Ferran Perdrix, ha explicat que amb aquesta iniciativa es vol  donar suport al sector del comerç de proximitat, especialment afectat per la pandèmia, així com visibilitzar d’alguna manera el color i la vida que l’Aplec aporta a la ciutat durant el mes de maig, alhora que es constata la implicació del teixit comercial lleidatà amb esdeveniments importants per la ciutat, com és l’Aplec del Caragol

L’Aplec als aparadors tindrà, a més, altres accions més participatives com, per exemple, la realització d’una gimcana o l’activació d’un passaport perquè les colles tinguin una participació directa

Les activitats aniran dirigides a implicar la gent, amb premis i sortejos dirigits no només als collistes, sinó al públic en general. L’objectiu és que M. Rosa Eritja i Ferran Perdrix en la presentació de la iniciativa L’Aplec als aparadors @Territoriscatl’Aplec envaeixi la ciutat durant el seu mes més significatiu, el maig, i que la seva presència sigui un revulsiu per comerç a peu de carrer, fent que la gent s’aturi als aparadors i vegi els productes exposats”, han dit Perdrix i Eritja.

FECOM i FECOLL han presentat la iniciativa duent a terme un recorregut per diferents establiments de les Associacions de Comerciants l'Eix Comercial, Centre Històric, Zona Alta, Balàfia, Pardinyes, Democràcia-Remolins, Cappont, la Bordeta  i Magraners.

Comentaris