Mollerussa Comercial posa en circulació 110.000 molleuros per fidelitzar els clients

La campanya Duros a quatre pessetes, animarà als clients a bescanviar quantitats de 100 o 50 euros, per les que rebran 120 i 60 molleuros respectivament, que s'hauran de consumir en els establiments de Mollerussa Comercial
Mollerussa Open Night 2017 3
photo_camera Imatge arxiu de la iniciativa Mollerussa Open Night

L'Associació de Comerciants de Mollerussa prepara el nou escenari postconfinament impulsant una campanya que s'anomenarà Duros a quatre pessetes. La iniciativa pretén dinamitzar el consum premiant la fidelitat dels clients amb l'obsequi de molleuros, la moneda local de la capital del Pla d'Urgell, una campanya que arrencarà el pròxim 18 de maig, amb un pressupost de 18.000 euros.

Duros a quatre pessetes, animarà als clients a bescanviar quantitats de 100 o 50 euros, per les que rebran 120 i 60 molleuros respectivament, que s'hauran de consumir en els establiments de Mollerussa Comercial. Segons el president de l'entitat, Àlex Català a diferència de les altres campanyes que fa anys que es porten a terme des de l'entitat, aquesta vegada han volgut plantejar una iniciativa per mostrar l'agraïment a la gent que ens fa costat.

CARTELL CAMPANYA COMERCIALPer tirar endavant la iniciativa, Mollerussa Comercial disposa d'un pressupost aproximat de 18.000 euros que a través d'un conveni amb l'Ajuntament de Mollerussa han permès fixar en 110.000 el total de molleuros que es podran bescanviar.

L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha remarcat que aquests diners s'injecten directament al consum amb un plus de fins a un 20% que s'inverteix a les botigues de Mollerussa per comparar més. Solsona també ha volgut deixar clar que aquesta campanya no té res a veure amb el que l'Ajuntament acabarà elaborant com a pla específic de ciutat per estimular l'economia local. Es tracta d'un afegitó que fa Mollerussa Comercial com a entitat, ha indicat, que serà compatible amb tot el que s'haurà de treballar en l'àmbit de ciutat.

Comentaris