21.10.2019 |
Territoris.cat

Mollerussa lliura els premis de la campanya comercial 'Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir'

La capital del Pla d'Urgell és el tercer cop que hi participa en aquesta iniciativa de la Generalitat, que ha comptat amb 2.352 botigues de tota Catalunya de 32 municipis

Imatge de grup amb els guanyadors en aquesta sisena edició de la campanya de promoció del comerç
Imatge de grup amb els guanyadors en aquesta sisena edició de la campanya de promoció del comerç
Mollerussa lliura els premis de la campanya comercial 'Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir'

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, acompanyat de la  regidora responsable del Pla de Barris, Imma Casanella, han lliurat aquest dilluns els premis de la campanya de dinamització comercial  Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir.

Engràcia Tarragó, de Torregrossa,  ha estat la guanyadora, amb una butlleta dipositada a la sabateria Va de Pas, d'un lot de productes i serveis que podrà gaudir en vuit municipis; mentre que Isabel Farré, d’Ivars d’Urgell, ha obtingut el segon premi amb una butlleta dipositada a l’establiment Joieria Torres; Maira Bonjorn, de Mollerussa, s'ha emportat el tercer amb una butlleta dipositada a l’establiment Rosa Casona; Josep Llauradó, de Golmés, el 4t, amb una butlleta de la Còpia; el 5è ha estat per Maite Mercader d’Ivars d’Urgell, amb una butlleta dipositada al centre estètic Hidratherma, i,  finalment, Ramon Rovira, també de Mollerussa, ha obtingut el 6è, premi amb una butlleta dipositada a l’establiment Home Dona Gómez.

L’establiment Va de Pas ha obtingut el premi al comerç local que va lliurar la primera butlleta guanyadora.

La capital del Pla d'Urgell és el tercer cop que hi participa en aquesta iniciativa, que arriba a la seva sisena edició i que posa en marxa la Generalitat de Catalunya a través del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge. Enguany, la campanya ha comptat amb la participació de 2.352 botigues de tota Catalunya, d’un total de 32 municipis.

Els premis consisteixen en visites, lots de productes típics aportats pels municipis adherits a la campanya

L’adhesió a la campanya s'inclou dins les accions que es porten a terme  des de la Regidoria de Pla de Barris, les Àrees de Promoció Econòmica i Comunicació, la Delegació de la Cambra de Comerç de Mollerussa i l’Associació Mollerussa Comercial per fomentar la dinamització del comerç  local.

 

Comentarios