18.07.2019 |
Territoris.cat

El projecte 'l'Alícia casals i la notícia amazònica', de l'escola Ignasi Peraire de Mollerussa menció a la millor història del certamen Científics en Joc

Els representants dels vuit centres finalistes en el certamen Científics en Joc
Els representants dels vuit centres finalistes en el certamen Científics en Joc
El projecte 'l'Alícia casals i la notícia amazònica', de l'escola Ignasi Peraire de Mollerussa menció a la millor història del certamen Científics en Joc

Els alumnes de cinquè de l'escola Ignasi Paraire de Mollerussa han obtingut la menció a la millor història pel projecte l'Alícia Casals i la notícia amazònica, en el certamen Científics en Joc, concurs escolar de disseny de videojocs, que convoca per segon any consecutiu la Direcció General de Recerca de la Secretaria d'Universitats i Recerca.

L'acte de lliurament ha tingut lloc aquest dijous en el Museu de Ciències Naturals de Barcelona, amb la participació dels vuit centres finalistes

Els representants dels vuit centres finalistes en el certamen Científics en JocEn la segona edició de la convocatòria el tema del treball proposat es dedicava a les científiques catalanes, motiu pel qual els escolars mollerussencs van triar a la professora del Departament de Control Automàtic de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Alícia Casals. La científica es cap de la Divisió de Robòtica i Visió del centre d'Investigació d'Enginyeria Biomèdica.

El passat dia 2 d'abril Alícia Casals va visitar l'escola Ignasi Peraire, per reunir-se amb els alumnes, explicar la seva experiència i conèixer el projecte tecnològic dels nens i nenes de cinquè.

L'escola Ignasi Peraire de Mollerussa dedica un treball a la científica de la UPC Alícia Casals​
 

Comentarios