El Teatre l’Amistat de Mollerussa acull un ‘networking’ de restauradors i productors

La jornada té per objectiu generar una xarxa de consum local, i tindrà també una part de formació sobre màrqueting i cooperativisme
Complex de L'Amistat - Foto: Teatre de l'Amistat
photo_camera El 'Gastromatch' té com a objectiu la creació d'una xarxa de consum de productes de proximitat.

El Teatre l’Amistat acollirà el pròxim dia 5 d’octubre el primer networking del Pla d’Urgell que té per objectiu posar en contacte restauradors i productors de la comarca i el seu entorn per crear una xarxa de consum de productes de proximitat. El Gastromatch, tal com ha estat nomenat, tindrà places limitades a una quinzena de restauradors i una quinzena de productors. No obstant això, la jornada inclourà prèviament un apartat formatiu obert al públic en general amb dues ponències: una primera sobre gastromàrqueting i una segona cooperativisme local. 

Precisament, l’encontre s’iniciarà a les 4 de la tarda amb aquest apartat pensat per oferir informació concreta sobre eines de promoció a través del màrqueting i la comunicació en la primera de les ponències, mentre que en la segona es presentarà el cas real de Mengem Garrigues per mostrar els avantatges del cooperativisme de serveis.

El Gastromatch pròpiament dit començarà a les 7 de la tarda en un format distès a través de cites ràpides de 5 minuts.

Cada productor tindrà el seu espai assignat on rebre els restauradors, que es desplaçaran per cada un d’aquests espais per establir els contactes i estudiar la possibilitat que hi hagi un acord

L’organització del Gastromatch, la participació en el qual és gratuïta tot i que requereix inscripció prèvia a www.gastrosaraus.com, va a càrrec de l’Oficina Jove del Pla d’Urgell juntament amb l’Ajuntament de Mollerussa, el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Associació Leader Ponent i compta amb el suport econòmic de l’Agència Catalana de Joventut. La gestió de l’esdeveniment va a càrrec de l’Agència Red Flavors. 

Comentaris