20.10.2021 |

Carta oberta a MOVISTAR:

Són les dues del migdia del dia 14 de desembre arribo a casa a dinar i preparar uns documents per internet doncs amb la meva vista cansada el mòbil se’m fa molt pesat

Carta oberta a MOVISTAR:

Són les dues del migdia del dia 14 de desembre, arribo a casa a dinar i preparar uns documents per internet doncs amb la meva vista cansada el mòbil se'm fa molt pesat.

Veig que la connexió a internet de MOVISTAR va i ve, així que reinicio el router i l'ordinador per si hi ha hagut alguna incidència.

Com no se soluciona el problema truco al 1004, després d'escoltar tot un seguit d'ofertes (que sincerament se les podrien estalviar) aconsegueixo interactuar amb una màquina que m'informa que tinc una avaria i que quan estigui solucionat m'informaran....????

Em quedo bocabadada però decideixo esperar pensant que serà una avaria curta.

Són les sis de la tarda i la connexió segueix igual, així que decideixo tornar a trucar per informar-me de com està la situació, la màquina en qüestió és molt espavilada i detecta que ja havia trucat i en tornar a dir que m'informaran de quan estigui solucionat.

Són les 11 de la nit i ja una mica impacient perquè m'està ocasionant certs problemes torno a trucar, ara no m'ha reconegut però la resposta és la mateixa, així que ho deixo per impossible i penso demà estarà solucionat.

Dia 15 de desembre: em desperto i després d'esmorzar poso en marxa l'ordinador i la meva sorpresa és que la situació segueix igual, així que decideixo trucar al 1002 per intentar poder parlar amb algun responsable i no amb una màquina.

La seqüència de la trucada és de traca, et dóna diferents opcions, una d'elles si té problemes amb la seva connexió, pot utilitzar la pàgina web (espero que algú em digui com es fa això sense connexió..., en fi) finalment arribo a la que m'interessa, "per altres opcions esperi", això sí mentre et fan esperar et bombardegen amb una bateria de promocions per veure el futbol, cine, etc. Finalment parlo amb un operador amb accent sud-americà molt amable al qual li explico el motiu de la meva trucada, em fa esperar una estona i em diu que em passarà amb un tècnic, aprofita l'ocasió per intentar vendre'm un terminal, la meva paciència s'està acabant i li contesto que si això segueix així, no solament no m'interessa el terminal sinó que el que faré serà donar-me de baixa, calla i quan torna a parlar és per preguntar-me si entenc el català, no entenc res i amb sorna li pregunto si així s'arreglarà abans l'avaria, em diu que els tècnics disponibles són catalans no m'ho puc creure!, està clar que li responc que sí, em passa amb el tècnic, una dona castellanoparlant, alè tu, que m'informa que hi ha una avaria i que quan estigui arreglada, em trucaran (porto des d'ahir al migdia sentint el mateix, això sí, ara no m'ho diu una màquina sinó una tècnica catalana que em parla en castellà).

M'han superat, de veritat, en insistir a preguntar si l'avaria es resoldrà avui, demà o l'any que ve, la seva resposta és que no li parli tan alt, li dic que és el meu to de veu i la seva resposta és que em penja, estic al·lucinada!

Al veure que no podré treure l'entrellat començo a escriure aquest relat i oh sorpresa!, són les 10,40 hores i sona el telèfon trucant del 1002; il·lusionada agafo la trucada i una amable màquina em diu que l'avaria està resolta (jo segueixo sense connexió) i que si continuo amb problemes, m'esperi així ho faig i al final surt un operador molt amable que em torna a dir que hi ha una avaria a la zona i que no sap quan s'arreglarà. Li demano que em digui com puc fer una reclamació per escrit i la seva resposta és que truqui al 1004 i que esperi per valorar la seva atenció.

Està clar: penjo, perquè a pesar de ser amable no m'ha resolt res i sorpresa!, s'han assabentat que no he contestat l'enquesta i em truquen perquè ho faci (estic a punt de tirar el telèfon i que consti que sóc una persona molt pacifica però estan a punt d'aconseguir que surti la meva part més indesitjable).

Al final he aconseguit l'adreça: MOVISTAR apartat de correus 151.124 28080 Madrid, per enviar la reclamació.

Espero a veure si això s'arregla per poder posar el final de l'odissea.

Carta oberta a MOVISTAR:
comentaris