Estratègies de fidelització pel teu negoci local

Un dels objectius essencials que has de tenir en el teu negoci és fidelitzar als clients, ja que és la manera de tenir feina assegurada i sobreviure econòmicament. Per poder aconseguir-ho, has de realitzar diferents accions estratègiques. A continuació te’n mostrem algunes que segur que et seran molt útils
Estratègies de fidelització pel teu negoci local ©Nubulus
photo_camera Estratègies de fidelització pel teu negoci local ©Nubulus

Un dels objectius essencials que has de tenir en el teu negoci és fidelitzar als clients, ja que és la manera de tenir feina assegurada i sobreviure econòmicament. Per poder aconseguir-ho, has de realitzar diferents accions estratègiques. A continuació te’n mostrem algunes que segur que et seran molt útils

Estratègies de fidelització pel teu negoci local ©NubulusCrea un bon ambient en el teu local.

L'ambient que hi ha en un local és un factor decisiu a l’hora de tornar o no. Així doncs, haurem de procurar fer tot el possible perquè l’estona que estigui el client en el teu local sigui el més agradable possible.

Treu partit a les xarxes socials.

Aprofita el poder de les xarxes socials per fidelitzar als teus clients i captar-ne de nous mitjançant sortejos, concursos, descomptes, etc. També és important que interactuïs amb ells, responguis els seus comentaris, siguin positius o negatius i resolguis els dubtes que els puguin sorgir.

Crea un grup per clients i ofereix-los avantatges.

Crea un grup (per exemple, a WhatsApp) i proposa als teus clients si volen afegir-se. Des d’aquest podràs tenir contacte directe amb ells i informar-los en exclusiu de promocions, novetats, canvis, esdeveniments, etc. Aprofita el grup de clients per poder-los oferir l’oportunitat de realitzar comandes telemàtiques.

Estratègies de fidelització pel teu negoci local ©Nubulus

Crea una base de dades de clients i actualitza-la periòdicament.

Per poder tenir una estratègia de fidelització és essencial tenir un sistema d'administració de comptes de client, el qual registra les dades específiques dels clients. Quan tinguis la base de dades, podràs utilitzar-la per tota mena d’estratègies de fidelització com per exemple per implementar una targeta de fidelització, per oferir-los descomptes si recomanen el teu negoci, i sobretot per comunicar-te directament amb ells i poder informar-los de tot el que creguis convenient via correu electrònic o SMS.

Recompensa les valoracions dels teus clients.

Oferir una recompensa als clients que publiquin una ressenya sobre el teu establiment és una manera molt efectiva d’aconseguir que aquests tornin i que en vinguin de nous.

Pots obsequiar els clients amb descomptes o altres incentius per cada ressenya que publiquin a Google My Business, Facebook o qualsevol plataforma de valoracions.

És el moment de posar-te mans a l’obra i passar la teoria que t’hem donat a la pràctica per aconseguir l’èxit del teu negoci!

Comentaris