30.11.2022 |

PUBLIREPORTATGE

Grupparcmotor: evolució tecnològica i connectivitat versus servei i atenció

Grupparcmotor complementa la seva oferta de servei oficial OPEL, FORD i NISSAN amb la venda de vehicles nous d'aquestes marques i la compravenda de vehicles d'ocasió multimarca i el seu servei postvenda. Al mateix temps, assessora i ajuda a triar als seus clients la millor forma de compra i finançament.
Imatge de la seu de Grupparcmotor al polígon Golparc de Golmes, servei oficial Opel, Ford i Nissan
Grupparcmotor: evolució tecnològica i connectivitat versus servei i atenció

És una evidència que el sector de l’automòbil ha evolucionat a una velocitat de vertigen en direcció a les prestacions tecnològiques i la connectivitat. Han quedat superades les virtuts de la mecànica, la seguretat o el consum. La compra de vehicles cada cop està més condicionada per les xarxes: els clients fan el primer contacte a través de les cerques en els catàlegs virtuals, i arriben als concessionaris amb una bona part de la informació.

Tot un canvi de paradigma del sector automobilístic que possiblement ha configurat un estereotip dels concessionaris i distribuïdors més rígid i fred. Els clients arriben amb una bona part de la decisió de compra establerta i el paper comercial ja no sembla tan central, o si més no, les estratègies ja no poden ser les mateixes. 

IMG_2815

Així i tot, en aquest entorn, hi ha professionals que han superat aquesta transició mantenint les estratègies d’atenció i servei tradicionals més personals i properes.

Xavier Miró és el propietari de Grupparcmotor, una empresa que va arrencar l’any 1990 com a servei oficial de la marca Opel, i més tard va incorporar Ford i Nissan. Miró va ser un dels primers empresaris a instal·lar-se al polígon Golparc de Golmés, desplegant el seu projecte personal d'un equipament destinat al servei, manteniment, reparació i venda dels vehicles de les marques representades. 

XAVIER MIRO Vol que surti aquesta fotografia
Imatge de la construcció de l'actual seu de Grupparcmotor, al polígon Golparc de Golmés

Un entorn tècnic que l’empresari del Pla d’Urgell ha completat amb la seva estratègia d’atenció i servei de proximitat. Miró destaca que l’objectiu de Grupparcmotor ha sigut mantenir el tracte personal con a estratègia de fidelització dels clients. L’empresa és conscient de l’abast efectiu que pot tenir el seu servei i atenció, per la qual cosa sempre s’ha prioritzat el públic objectiu del Pla d’Urgell.

IMG_2808

Així i tot, Miró assegura que aquesta estratègia de servei i atenció ha tingut recorregut a través del boca-orella arribant a clients d’altres comarques i fins i tot demarcacions: “alguna cosa devíem fer bé”, reconeix.

Xavier Miró insisteix en la importància d’aquesta màxima de proximitat, i assegura que no és amant de les xarxes, ja que el tracte directe i la socialització ha sigut un dels elements clau de l’èxit del seu projecte empresarial. 

Grupparcmotor ha evolucionat sota la gestió del seu impulsor, però també gràcies a l’equip professional que Miró ha seleccionat. Persones que ocupen els llocs de responsabilitat de cadascuna de les seccions i divisions de l’empresa, i que han de mantenir una formació continuada per tal d’estar al dia de les innovacions tecnològiques que van incorporant els vehicles. 

IMG_2822

Miró destaca que actualment es pot considerar que la figura del “mecànic convencional” ha desaparegut, ja que ara els professionals han de tenir una formació molt més completa que combini mecànica, electrònica i connectivitat, un perfil molt més exigent i que diferencia substancialment el servei d’uns tallers a altres.

Grupparcmotor complementa la seva oferta de servei oficial OPEL, FORD i NISSAN amb la venda de vehicles nous d'aquestes marques i la compravenda de vehicles d'ocasió multimarca i el seu servei postvenda. Al mateix temps, assessora i ajuda a triar als seus clients la millor forma de compra i finançament.


unnamed

Grupparcmotor

Poligon Industrial Golparc, Av. Europa, 1 | 25241 Golmés (Lleida) Telèfon: 973 71 07 08

Grupparcmotor: evolució tecnològica i connectivitat versus servei i atenció
comentaris
Entering on the requested page Skip advertisement