Plusfresc incorpora el primer camió 100% elèctric dedicat a la logística urbana d’alimentació en fred de Catalunya

Amb aquesta nova adquisició i juntament amb la resta de vehicles elèctrics i de gas, Plusfresc vol convertir-se en un referent de distribució sostenible a Catalunya 
PlusFresc rep el Renault Trucks D ZE  elèctric ©Plusfresc
photo_camera PlusFresc rep el Renault Trucks D ZE elèctric ©Plusfresc

La cadena de supermercats lleidatana Plusfresc ha incorporat a la seva flota un camió Renault Trucks D ZE de setze tones, un vehicle totalment elèctric destinat a la logística urbana d’alimentació en fred, el primer d'aquestes característiques que s'utilitzarà a Catalunya. Es tracta del primer vehicle d'aquestes característiques que s'incorpora a una companyia del sector de la distribució a Catalunya i el primer, també, en ingressar a les rutes de repartiment urbà de Plusfresc a la regió catalana.

Amb aquesta nova adquisició i juntament amb la resta de vehicles elèctrics i de gas, Plusfresc vol convertir-se en un referent de distribució sostenible a Catalunya

PlusFresc rep el Renault Trucks D ZE  elèctric ©Plusfresc
PlusFresc rep el Renault Trucks D ZE elèctric ©Plusfresc

El projecte és fruit de la col·laboració amb l’empresa de fabricació de camions Renault Trucks, que va realitzar un estudi previ per assegurar que el vehicle s’ajusta a l'activitat, la ruta, el treball i l’autonomia necessaris per acomplir la seva funció de manera ecològica i eficient.

El director de Logística de PlusfrescAntonio Rueda explica que "estem molt contents per l'adquisició d'aquest camió 100% elèctric, ja que reforça el nostre compromís per trobar noves solucions a les alternatives tradicionals de transport i mobilitat. A Plusfresc tenim l'objectiu de contribuir al desenvolupament sostenible, minimitzant les emissions de gasos d'efecte hivernacle produïts per la distribució dels nostres productes, tant a les nostres tendes com a les cases dels nostres clients".

El Renault Trucks D Z.E. compta amb un motor electrònic amb una potència de 185 kW, un màxim del motor elèctric de 425 Nm, dues relacions de transmissió, emmagatzematge d’energia amb bateries de ions de liti 4x66 kWh i una autonomia real de fins a 250 km. La carrosseria disposa d’una caixa amb trapa per a càrrega de 18 palès.

Comentaris