20.06.2019 |
Territoris.cat

La nova campanya dels Comerciants de les Borges vol acabar amb les bosses de plàstic

La nova campanya de l'Agrupació de Comerciants 'Rasca i guanya' regalarà bosses reutilitzables i de ràfia que substitueixin les de plàstic.
La nova campanya de l'Agrupació de Comerciants 'Rasca i guanya' regalarà bosses reutilitzables i de ràfia que substitueixin les de plàstic.
La nova campanya dels Comerciants de les Borges vol acabar amb les bosses de plàstic

L’Agrupació de Comerciants de les Borges Blanques inicia la campanya Rasca i guanya per fomentar l’activitat comercial durant aquesta primavera. La promoció tindrà lloc del 25 de març al 6 d’abril i s’emmarca dins la tercera edició de la Setmana del Comerç que es durà arreu del territori català.

La iniciativa comercial de la capital de les Garrigues consisteix en l’entrega de butlletes rasca i guanya per cada compra realitzada a qualsevol dels 36 establiments associats. En concret, per les butlletes premiades, al llarg de la campanya s’entregaran 360 bosses de ràfia amb butxaca frontal de cotó i 900 bosses reutilitzables, amb l’objectiu de contribuir a eliminar les bosses de plàstic i a preservar el medi ambient. Tots els obsequis es lliuraran després de realitzar la compra a l’establiment.

La campanya de les Borges està organitzada per l’Agrupació de Comerciants de les Borges Blanques i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de les Borges, el Consell Comarcal de les Garrigues, la Direcció General de Comerç de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Lleida.

Presentació de la campanya de Primavera 2018 de l'Agrupació de Comerciants de les Borges

Per la seva banda, la Setmana del Comerç, que es durà a terme del 25 al 31 de març, és una iniciativa del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya i de la Generalitat que busca intercanviar experiències, crear espais de foment d’idees dins del sector i organitzar multitud de propostes arreu del territori per posar en valor l’activitat comercial. Per la Setmana del Comerç, hi ha organitzades quatre jornades en diferents punts de Catalunya on es parlarà, per exemple, de com reinventar les botigues per vendre en un futur o com maximitzar les inversions amb l’ús d’eines tecnològiques.

Comentarios