Marc Solsona presenta el primer projecte del programa electoral per la reelecció

El candidat a la reelecció per l'alcaldia de Mollerussa, pel grup de CiU, Marc Solsona, no es vol limitar a presentar els projectes del programa electoral, en els quinze dies de la campanya, per tal que es pugui crear debat.

Marc Solsona presenta el primer Viver d'Empreses en Trama Urbana
photo_camera Marc Solsona presenta el primer Viver d'Empreses en Trama Urbana

Marc Solsona ha presentat aquest dissabte un dels primers projectes del seu programa electoral, per la reelecció a l'alcaldia de Mollerussa. Es tracta del primer viver d'empreses en trama urbana que es proposa en un municipi, una iniciativa que pretén recuperar els locals comercials buits per convertir-los en activitats per a emprenedors.

Marc Solsona ha explicat que aquesta proposta, única i singular respon als tres eixos primordials del seu projecte de ciutat, l'eix econòmic, l'eix social, i l'eix democràtic; Econòmic, que es pugui fer i que es pugui pagar, Social, que reverteixi en la societat, útil i pràctic en la ciutat, Democràtic, que no sigui fruit d'una bona pensada, sinó d'un procés de participació, d'anàlisi i d'escoltar a la gent.

Solsona argumenta que la proposta sorgeix com a resultat de l'analítica que es va dur a la ciutat entre els anys 2012 i 2013, per identificar els locals vuit en la façana comercial. D'aquesta acció es va engegar la campanya Espais en evolució, que pretenia donar continuïtat a la façana comercial utilitzant els locals vuits com aparadors. Solsona afegeix que ara la proposta va més enllà i pretén convertir aquests locals en un viver d'empreses, per tal que l'activitat emprenedora o de noves activitat estigui integrada en l'eix comercial, i no descentralitzada en un sol edifici com s'ha anat fent fins ara, l'objectiu és aconseguir una ciutat compacta.

El Viver d'Empreses en Trama Urbana, oferirà als emprenedors o als demandants de noves activitats, sis mesos de lloguer gratuït, així com de connexió de fibra òptica, si superen els requisits per accedir a l'oferta de locals, que també primarà als projectes provinents de joves emprenedors.

Marc Solsona ha destacat que el seu programa proposa projectes possibles i ambiciosos a desplegar en 15 0 20 anys, opcions estratègiques que hauran d'ubicar el model de ciutat que es vol per futurs

Comentaris