“Lleida, m’agrada compartir” la nova campanya turística d’estiu d’àmbit estatal de la Diputació

A més a més, i en col·laboració amb la Generalitat, la campanya es reforça amb una acció internacional en la que una setantena de camions circularan per diferents països europeus amb el motiu “Lleida Like Share”
photo_camera Pantalles d’alta definició de 50 metres quadrats situades a les entrades i sortides de Barcelona.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha llançat per aquest estiu una nova campanya d’àmbit estatal per promocionar el turisme de les comarques lleidatanes, que porta per lema “Lleida, m’agrada compartir”.

 La campanya és una adaptació a l’oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida de la campanya “Catalunya, m’agrada compartir” del Departament d’Empresa i Ocupació i l’Agencia Catalana de Turisme (ACT) i va adreçada sobretot al públic familiar, parelles i grups d’amics.

 La campanya, que compta amb un pressupost de 440.000 euros, es pot seguir a través de diferents suports i mitjans de comunicació, entre els quals destaca també l’entorn 2.0. Les activitats turístiques que tenen lloc a les comarques de Lleida es poden seguir a través de la web del patronat i a les xarxes socials. Per primer cop, s’incorpora també el codi QR (Codi de resposta ràpida) vinculat al portal del Patronat de Turisme. L’anunci de la campanya també es pot veure a la pàgina web www.lleidatur.com.

 L’objectiu és augmentar la percepció de Lleida com una destinació turística singular i diversa que ofereix autenticitat i qualitat i que es planteja sota un concepte integrador de tot el territori.

 Una de les primeres accions que s’han portat a terme és la instal·lació de cartells a una trentena d’autobusos de la ciutat de Barcelona. A més de la publicitat als autobusos, enguany el Patronat de Turisme ha incorporat com a novetat la projecció de la campanya mitjançant cinc grans pantalles d’alta definició de 50 metres quadrats cadascuna situades a les entrades i sortides de la ciutat de Barcelona, que estaran operatives durant un mes.

 S’ha escollit Barcelona per una de les accions de la campanya per la importància que té el mercat interior per al turisme de les comarques lleidatanes i també per la projecció internacional de la ciutat.

 A més, en col·laboració amb la Generalitat, la campanya es reforça amb una acció internacional en la que una setantena de camions circularan per diferents països europeus amb el motiu “Lleida Like Share”.

 Les propostes turístiques inclouen ofertes del Pirineu, la Plana i la ciutat de Lleida amb la finalitat de poder transmetre la diversitat i la varietat dels productes turístics de què el visitant pot gaudir durant les seves vacances. Entre les propostes hi trobem visites a la Seu Vella, l’estany d’Ivars i Vila-Sana, el Congost de Mont-Rebei, el Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici i activitats de turisme actiu i d’esports d’aventura, entre d’altres.

La proposta té una incidència especial a Catalunya, ja que és el lloc d’on prové el 60% del públic que anualment visita les comarques lleidatanes. També es manté, igual que en anys anteriors, una especial incidència al País Valencià i a la Comunitat de Madrid, d’on prové també un percentatge significatiu del turisme, i a les Illes Balears amb motiu dels vols regulars durant tot l’any a Mallorca, i els vols a Eivissa i Menorca durant els mesos d’estiu.

La campanya també incorpora tot un seguit de suports d’abast estatal amb l’objectiu d’arribar al públic d’arreu, així com al sud de França, on es reforça l’acció de comunicació en aquesta zona veïna que cada any ens aporta el major percentatge del turisme estranger.

Comentaris