Pizzeria Breiko de Mollerussa, un negoci familiar que ha estat capaç de suportar les embranzides de la situació econòmica amb enginy, innovació i un gran esforç per tal de poder mantenir la qualitat i l'atenció al client que caracteritza a l'establiment. Per aquest motiu, Jordi Vidal, responsable de l'establiment ens explica que després de vint-i-cinc any de trajectòria, els clients es mereixen una deferència, perquè en definitiva han estat ells els que han fet possible la seva continuïtat.
Vidal i el Team Breiko han portat a terme diferents promocions en col·laboració amb el diari territoris.cat, i continuaran oferint detalls i deferències als clients de l'establiment, per tal de fer-los partícips de la celebració. Sense pretensions tan sols cuidant la qualitat dels seus productes i l'atenció al clients, Breiko s'ha fet un lloc en l'imaginari gastronòmic de la gent de Mollerussa i de la comarca. Per aquest motiu, Vidal ha manifestat a territoris.cat, que al llarg d'aquest any vol compartir, amb clients, i lectors del diari, aquest esdeveniment, programant diferents actes musicals i de lleure, a la ciutat.
La nova promoció de Breiko consisteix en que proposis dos ingredients nous- comptant amb els ingredients bàsics de la pasta, el tomàquet i la mozzarella-, per a una nova pizza, i entre totes les propostes es triarà la més original i atractiva gastronòmicament, que l'establiment incorporarà a la seva carta. La millor recepta guanyarà un sopar per a dues persones i la satisfacció de tenir un plat amb el seu nom.
Per participar cal entrar en aquest enllaç, molta sor i desperteu l'enginy i l'originalitat.